اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جریان مسابقات قهرمانی کشور

بانوان ووشوکار قزوینی 8 نشان رنگارنگ را از آن خود کردند

تیم ووشو بانوان قزوین در جریان مسابقات قهرمانی کشور هشت نشان رنگارنگ این رقابت‌ها را از آن خود کرد.

بانوان ووشوکار قزوینی 8 نشان رنگارنگ را از آن خود کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، تیم ووشو بانوان قزوین در جریان رقابت‌های قهرمانی سبک نن شائولین کشور که با حضور ووشوکاران 22 تیم به میزبانی تهران برگزار شد، موفق به کسب هشت نشان طلا، نقره و برنز این مسابقات شد.

تیم ووشو بانوان استان قزوین در جریان برگزاری این مسابقات عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشت و دو نشان طلا، دو نقره و چهار برنز این مسابقات را به خود اختصاص داد.

تیم ووشو منتخب بانوان استان قزوین در حالی موفق شد این موفقیت را در جریان برگزاری مسابقات قهرمانی کشور ثبت کند، که مربیگری بانوان ووشوکار قزوینی در این رقابت‌ها به ترتیب در بخش‌های تالو و ساندا بر عهده طاهره عبدی و کبری بشیری بود.

رئیس هیئت ووشو استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به مدال‌های رنگارنگ بانوان ووشوکار قزوینی در جریان مسابقات قهرمانی کشور اظهار داشت: بانوان ووشوکار استان در این رقابت‌ها توانستند به خوبی شایستگی‌های خود را به اثبات برسانند و نشان‌ دهند که توانایی این را دارند که مسیر رشد و پیشرفت را با گام‌های بلند‌تری پشت‌ سر بگذارند.

علی تنباکوساز با اشاره به اینکه بانوان ووشوکار استان در جریان برگزاری این مسابقات در دو بخش تالو و ساندا به مصاف رقیبان خود رفتند، بیان کرد: این ورزشکاران در بخش تالو سه مدال و در بخش ساندا موفق شدند پنج مدال را برای تیم ووشو استان به ارمغان آوردند.

وی اضافه کرد: در بخش ساندا (مبارزه) این رقابت‌ها یگانه رحمانی بانوی ووشوکار قزوینی بالاتر از تمامی رقیبان خود سکوی قهرمانی را تصاحب کرد و فاطمه جعفری و عاطفه بهمنی نیز از دیگر ورزشکارانی بودند که در این بخش با وجود شایستگی نشان برنز را به دست آوردند.

رئیس هیئت ووشو استان قزوین با اشاره به اینکه در بخش تالو (اجرای فرم و حرکات نمایشی) نیز حدیثه ایوبی موفق شد دومین مدال طلای ووشو بانوان این استان را به خود اختصاص دهد، تصریح کرد: پریسا ناصری و زهرا اصغری نیز با وجود اینکه در اجرای فرم خود موفق عمل کردند، اما در نهایت با نظر هیئت داوران با از دست دادن شانس قهرمانی، سکوی نایب‌‌قهرمانی این مسابقات را به خود اختصاص دادند.

تنباکوساز عنوان کرد: دنیا قربانی نیز از دیگر ووشوکاران موفق استان بود که در بخش تالو با کسب عنوان سومی گردن آویز برنز را از آن خود کرد.

انتهای پیام/77004/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول