اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم:

ووشوکاران قم به فکر کسب مدال از میادین برون‌مرزی باشند

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم گفت: ووشوکاران قمی با توجه به استعداد بالایی که دارند باید همت و تلاش خود را مضاعف کرده و به فکر کسب مدال از میادین معتبر برون‌مرزی باشند.

ووشوکاران قم به فکر کسب مدال از میادین برون‌مرزی باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، عباس جهان‌بینی یکشنبه‌شب در مجمع انتخابات هیئت ووشو استان قم که با حضور نایب رئیس فدراسیون ووشو در سالن کنفرانس اداره‌کل ورزش و جوانان قم برگزار شد، به عنوان رئیس مجمع به ایراد سخن پرداخت و اظهار داشت: ووشو همواره ورزش مدال‌آوری بوده و امیدوارم با تحولاتی که در این هیئت رخ می‌دهد بتوانیم بیش از پیش شاهد موفقیت‌های این رشته باشیم.

وی ادامه داد: رشته ورزشی ووشو در بازی‌های آسیایی، رقابت‌های جهانی و آسیایی و مهمتر از آن در مسابقات المپیک که هر چهار سال یک بار برگزار می‌شود یکی از رشته‌هایی است که نقطه اتکاء وزارت ورزش و جوانان برای کسب مدال به شمار می‌رود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم افزود: در سال‌های اخیر شاهد اتفاقات خوبی در رشته ووشو بوده‌ایم اما این تمام آن انتظاری نیست که ما از ووشو داریم، ووشو هم ورزشکاران توانمند، مستعد و علاقمندی دارد و هم اینکه از قابلیت‌های بالایی برای کسب مدال و افتخارآفرینی در میادین مهم داخلی و خارجی برخوردار است.

وی عنوان داشت: نگاهی به عملکرد هیئت ووشو استان قم در چهار سال گذشته نشان می‌دهد که این هیئت تا حدودی توانسته اهداف مورد نظر اداره کل ورزش و جوانان را برآورده کند اما اکنون که هیئت در آستانه تغییر و تحول قرار دارد از عزیزانی که مسئولیت می‌پذیرند، انتظار داریم که برای موفقیت جایگاه این رشته در بین هیئت‌های ورزشی فعال در استان قم و کشور و همچنین کسب اعتبار و افتخار در ووشو تلاش کنند.

جهان‌بینی اضافه کرد: من یقین دارم که سطح توانمندی ووشو قم از آنچه که الان هست، فراتر بوده و مدال‌هایی که از این رشته در مسابقات مختلف کسب می‌شود، برای اداره کل ورزش و جوانان از ارزش و اهمیت بالایی برخوردار است و قهرمانان این رشته را حمایت می‌کنیم.

وی تأکید کرد: بازی‌های آسیایی در سال 2014 که قرار است در شهر اینچوان کره جنوبی به انجام برسد کمتر از یک سال دیگر برگزار می‌شود و بعد از آن بزرگترین رویداد ورزشی جهان در سال 2016 در کشور برزیل رقم می‌خورد و امیدواریم در این دو میدان مهم شاهد حضور ووشوکاران قم باشیم.

مجمع انتخابات هیئت ووشو استان قم در حضور علیرضا خسروی، نایب رئیس فدراسیون ووشو و عباس جهان‌بینی، مدیرکل ورزش و جوانان استان قم، مهدی اردستانی را با 17 رأی برای مدت چهار سال به عنوان رئیس هیئت ووشو قم انتخاب کرد.

انتهای پیام/78002/ذ30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول