اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 5 وزن

برترین‌های رده سنی بزرگسالان انتخابی ووشو قم مشخص شدند

رقابت‌های ووشو قهرمانی و انتخابی استان قم در رده سنی بزرگسالان در پایان جدال مدعیان در پنج وزن برترین‌های خود را شناخت.

برترین‌های رده سنی بزرگسالان انتخابی ووشو قم مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، خانه ووشو مجموعه ورزشی شهدای 15 خرداد قم واقع در میدان 72 تن عصر امروز پذیرای چهره‌های مطرح و مدعی باشگاه‌های مختلف ووشو قم بود تا در پایان جدال آنها نفرات برتر به اردوی تیم اعزامی به رقابت‌های قهرمانی کشور شناسایی شوند.

در حالی که قم قصد حضوری موفق و پرقدرت در پیکارهای ووشو قهرمانی کشور را دارد رقابت‌های انتخابی از سطح بسیار بالایی برخوردار بود و در نهایت با مشخص شدن نفرات اول و دوم اوزان پنج گانه، قرار شد اردوی تیم اعزامی به رقابت‌های قهرمانی کشور زیر نظر کادر فنی برگزار شده و بهترین نفرات راهی جدال با حریفان مدعی از استان‌های مختلف شوند.

ووشوکاران مدعی کسب مجوز عضویت در تیم منتخب ووشو استان قم در مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در اوزان منهای 56، 60، 65، 70 و 75 کیلوگرم با یکدیگر به رقابت پرداختند و در نهایت قهرمان و نایب قهرمان اوزان مختلف معرفی شدند.

این در حالی است که بر اساس برنامه ریزی فدراسیون ووشو کشورمان قرار است رقابت‌های ووشو قهرمانی کشور در رده سنی بزرگسالان در آذر ماه سال جاری با حضور چهره‌های مدعی از استان‌های مختلف به انجام برسد تا نفرات برتر به اردوی تیم ملی راه یابند.

بر همین اساس رقابت‌های انتخابی ووشو قم از سطح بالایی برخوردار بود و در پایان رقابت مدعیان شرکت کننده در وزن منهای 56 کیلوگرم این محمدجواد اسم خانی و مرتضی خدابنده لو بودند که با غلبه بر حریفان خود به دیدار نهایی راه یافتند و در نهایت اسم خانی قهرمان شد.

در وزن منهای 60 کیلوگرم مسابقه نهایی و جدال بر سر کسب عنوان نخست و مقام قهرمانی بین رضا مردزاده و امیرحسین سورانی برگزار شد که سرانجام این مردزاده بود که با غلبه بر حریف خود توانست بهترین ووشوکار این وزن لقب بگیرد.

فینال رقابت‌های وزن منهای 65 کیلوگرم مسابقات ووشو قهرمانی و انتخابی رده سنی بزرگسالان استان قم بین امیر نجفی پور و جواد ابراهیم پور برگزار شد که در این دیدار نجفی پور دارنده مقام نایب قهرمانی و نشان نقره رقابت‌های ووشو جوانان جهان به برتری رسید و بر سکوی نخست ایستاد.

در پایان پیکارهای وزن منهای 70 کیلوگرم ووشو انتخابی قم مصطفی اسلامی و قاسم مهدوی مسابقه جذابی را برای کسب عنوان نخست برگزار کردند و در نهایت مقام نخست به اسلامی رسید. همچنین با انجام دیدار پایانی وزن منهای 75 کیلوگرم بین وحید علیزاده و محمد بریحی این پیکارها رسما پایان یافت و در این دیدار علیزاده به برتری رسید و قهرمان شد.

انتهای پیام/78002/ک30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول