اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پایان رقابت مدعیان در بخش تالو

برترین‌های ووشو انتخابی قم معرفی شدند

رقابت‌های ووشو انتخابی قم در بخش تالو با جدال مدعیان کسب عناوین برتر در چهار رده سنی و تجلیل از برترین‌ها پایان یافت.

برترین‌های ووشو انتخابی قم معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، کمتر از یک ماه دیگر به زمان برگزاری پیکارهای قهرمانی کشور باقی مانده است و بر همین اساس رقابت‌های انتخابی ووشو قم عصر امروز با حضور شرکت‌کنندگان باشگاه‌های مختلف قم به میزبانی کانون شهید بهشتی به انجام رسید.

این در حالی است که نفراتی که در این رقابت‌ها موفق به کسب عنوان قهرمانی سبک‌های مختلف شدند، با نظر کمیته فنی هیئت ووشو استان قم به عنوان تیم منتخب ووشو قم در بخش تالو در رقابت‌های ووشو قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی کشورمان حضور می‌یابند.

با برنامه‌ریزی صورت گرفته توسط هیئت ووشو استان قم نفرات برتر این مسابقات که در سالن کانون فرهنگی ورزشی شهید بهشتی قم رسما پایان یافت برای رسیدن به پیراهن تیم ملی در مسابقات انتخابی تیم ملی ووشو کشورمان با رقیبان سایر استان‌ها با یکدیگر پیکار کردند.

در پایان این دوره از پیکارها و در بین برترین‌های رده سنی نونهالان، در فرم چانگ‌چوان مجتبی واسعی در جایگاه نخست ایستاد و قهرمان شد در حالی که در این فرم سیدمحمدرضا موسوی مقام نایب قهرمانی را کسب کرد و عرفان رعنایی به رتبه سوم بسنده کرد.

همچنین در همین رده سنی و در اجرای فرم جی ین شو مقام نخست به آرش تقی‌لو رسید در حالی که در اجرای فرم دائو شو این مهدی برازنده بود که بالاتر از دیگر رقبا در جایگاه نخست ایستاد و مقام قهرمانی پیکارهای انتخابی ووشو قم در بخش تالو را به دست آورد.

در بین برترین‌های رده سنی نوجوانان و در اجرای فرم نن‌چوان به ترتیب امیرمحمد قلیچ خان، محمدحسام پارساخو و محمدمهدی خیرالله زاده مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند در حالی که در اجرای فرم نن گوئن امیرمحمد قلیچ خان به مقام نخست دست یافت، در فرم چانگ چوان عنوان نخست به ابوالفضل ابراهیمی رسید و در اجرای فرم چیانگ شو بار دیگر ابوالفضل ابراهیمی در جایگاه نخست قرار گرفت.

همچنین در بین برترین‌های رده سنی جوانان و در اجرای فرم چانگ چوان به ترتیب احمد عمویی، امیرحسین علیزاده و محمدحسین محسنی‌نسب اول تا سوم شدند، در فرم دائو شو نیز محمدامین کچویی و محمدحسین محسنی نسب مقام‌های قهرمانی و نایب قهرمانی را کسب کردند.

در اجرای فرم نن چوان به ترتیب محمدرضا اسکندری و علی برازنده قهرمان و نایب قهرمان شدند، ضمن اینکه در اجرای فرم نن دائو عنوان نخست به محمدرضا اسکندری رسید و در اجرای فرم نن گوئن مقام قهرمانی را علی برازنده به دست آورد، ضمن اینکه در فرم دائو شو رده سنی بزرگسالان هوشنگ ارمکان قهرمان شد.

انتهای پیام/78002/غ40
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول