اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ووشو استان قم خبر داد

اعزام بهترین ووشوکاران قمی برای کسب سهمیه تیم ملی

رئیس هیئت ووشو استان قم گفت: بهترین ووشوکاران قمی به منظور کسب سهمیه عضویت در تیم ملی به رقابت‌های قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی اعزام خواهند شد.

اعزام بهترین ووشوکاران قمی برای کسب سهمیه تیم ملی

مهدی اردستانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون ووشو کشورمان قرار است پیکارهای ووشو قهرمانی کشور که حکم انتخابی تیم ملی کشورمان را نیز دارد در آذرماه به انجام برسد.

وی ادامه داد: در این رقابت‌ها برترین ووشوکاران استان‌های سراسر کشور حضور می‌یابند تا برای به دست آوردن پیراهن تیم ملی در هر دو بخش ساندا و تالو به منظور اعزام به رقابت‌های آسیایی و جهانی سال آینده و همچنین بازی‌های آسیایی در کره جنوبی تلاش کنند.

رئیس هیئت ووشو استان قم تاکید کرد: با این اوصاف قطعا آوردگاه سختی پیش روی ووشوکاران قمی اعزامی به این رقابت‌ها قرار دارد اما با توجه به اینکه تحمل سختی‌ها و فشار تمرینات و برنامه‌های آماده سازی تیم و همچنین دشواری مسابقات در نهایت به شیرینی رفتن بر روی سکو و عضویت در تیم ملی می‌انجامد، به نظر من این رقابت‌ها میدان بسیار مناسبی برای نمایان ساختن ارزش‌ها و توانمندی‌های ووشوکاران ما است.

وی خاطرنشان کرد: بخش مبارزه و همچنین قسمت اجرای فرم مسابقات انتخابی تیم ملی مورد نظر ووشوکاران قمی قرار دارد و ان‌شاءالله تیمی که از دل پیکارهای انتخابی برگزیده شده است با توجه به تمریناتی که انجام می‌دهند در این رقابت‌ها حضور موفقی خواهند داشت.

اردستانی بیان داشت: رقابت‌های ووشو انتخابی تیم قم با شرکت چهره‌های مدعی در اوزان مختلف در خانه ووشو مجموعه ورزشی 15 خرداد قم برگزار شد و مدعیان در چهار وزن رده سنی جوانان و همچنین پنج وزن رده سنی بزرگسالان با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی خاطرنشان کرد: رقابت‌های انتخابی رده سنی جوانان که در اوزان منهای 52، 56، 60 و 65 کیلوگرم برگزار شد و ووشوکاران مدعی عضویت در تیم منتخب قم نیز در اوزان منهای 56، 60، 65، 70 و 75 کیلوگرم با یکدیگر پیکار کردند.

رئیس هیئت ووشو استان قم که به تازگی با رای قاطع اعضای مجمع هیئت ووشو قم برای مدت چهار سال به ریاست این هیئت ورزشی برگزیده شده است، در ادامه به نفرات اول و دوم اوزان مختلف نیز اشاره کرد و بیان داشت: در وزن 52 کیلوگرم وحید اسماعیل گنجه و میثم بهادری قهرمان و نایب قهرمان شدند.

وی یادآور شد: در وزن 56 کیلوگرم احمدرضا شیخی و مصطفی صبوری، در وزن من‌های 60 کیلوگرم محمدابراهیم فلاح و میلاد بابایی و در وزن منهای 65 کیلوگرم انتخابی رده سنی جوانان محمدمهدی عزیزی و جواد عاصم آبادی قهرمانی و نایب قهرمانی را از آن خود کردند.

اردستانی اظهار داشت: در رده سنی بزرگسالان و در وزن منهای 56 کیلوگرم محمدجواد اسم خانی و مرتضی خدابنده لو، در وزن منهای 60 کیلوگرم رضا مردزاده و امیرحسین سورانی، در وزن منهای 65 کیلوگرم امیر نجفی پور و جواد ابراهیم پور، در وزن منهای 70 کیلوگرم مصطفی اسلامی و قاسم مهدوی و در وزن منهای 75 کیلوگرم وحید علیزاده و محمد بریحی مقام‌های اول و دوم را به دست آوردند و برترین‌ها به اردوی تیم اعزامی به رقابت‌های قهرمانی کشور راه یافتند.

انتهای پیام/78002/ح30 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول