اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته دهم لیگ دسته یک صورت می‌گیرد

کار سخت الوند همدان برای رسیدن به صدر جدول در سیرجان

تیم فوتبال الوند همدان، برای رسیدن به تیم‌های بالانشین جدول در اندیشه برد در زمین گل‌گهر است.

کار سخت الوند همدان برای رسیدن به صدر جدول در سیرجان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، مسابقات فوتبال جام آزادگان به هفته دهم خود رسیده است و تیم‌ها برای رسیدن به بالای جدول هر دو گروه تلاش زیادی می‌کنند.

در گروه یک این مسابقات تیم الوند همدان که دومین سال حضورش در سطح لیگ دسته یک را تجربه می‌کند با تیم‌های صنعت نفت آبادان، گهر دورود، پدیده شاندیز مشهد، شهرداری یاسوج، گل‌گهر سیرجان، نیروی زمینی تهران، نساجی مازندران، شهرداری بندرعباس، استقلال اهواز، گیتی‌پسند اصفهان، سیاه‌جامگان مشهد و فولاد یزد رقابت خواهد کرد.

رقابت امسال از حساسیت‌های زیادی در لیگ دسته یک برخوردار است و تیم‌ها برای رسیدن به صدر جدول و در نهایت صعود به لیگ برتر تلاش زیادی می‌کنند و هزینه‌های زیادی در مسابقات سال‌ جاری از مالکان و مدیران تیم‌ها در سطح لیگ یک شاهد هستیم.

تیم فوتبال الوند که توسط بخش خصوصی اداره و حمایت می‌شود، امسال هم با کادر فنی 100 درصد بومی پا به عرصه رقابت‌های لیگ دسته یک گذاشته و با تلفیقی از بازیکنان بومی و غیر بومی تیم قابل قبولی را آماده مسابقات کرده است.

شاگردان رضا طلایی‌منش در لیگ دسته یک در 6 بازی که انجام داده‌اند سه پیروزی، دو تساوی و یک شکست را در کارنامه خود دارند و با توجه به فشردگی جدول این گروه در رده پنجم جدول جا خوش کرده است.

شکست خانگی برابر تیم پدیده شاندیز باعث افت محسوسی در تیم الوند شده است و در بازی قبل هم برابر تیم گهر دورود نمایش چندان مطلوبی از خود نشان ندادند و نتوانستند درخششی که از این تیم انتظار می‌رفت داشته باشند.

نبود طلایی‌منش به عنوان سرمربی بر روی نیمکت تیم الوند یکی از بزرگترین مشکلات تیم الوند در دو بازی اخیر این تیم بوده و هنوز هم بدون صدور رأی در محرومیت به سر می‌برد و حق حضور در کنار تیمش را نخواهد داشت.

تیم الوند دیروز شنبه با پرواز کرمان به سیرجان سفر کرده است و برای بازی سخت و حساس برابر صدرنشین خود را آماده می‌کند.

کار سخت سفیدپوشان همدانی در سیرجان و بازی در زمین چمن نامناسب ورزشگاه اختصاصی گل‌گهر مشکلات این تیم را دوچندان خواهد کرد.

الوندی‌ها در بازی امروز بدون سه بازیکن اصلی خود به سیرجان سفر کرده‌اند و برای رسیدن به امتیاز و حتی پیروزی به طور حتم کار بسیار مشکلی دارند.

آرمین طلایی‌منش و ابراهیم خسروی به دلیل سه کارته بودن از همراهی تیم‌شان محروم هستند و همچنین علی‌اصغر عاشوری به دلیل مصدومیت در این بازی حضور نداد و مرتضی عزیزمحمدی هم به دلیل مشکلات انضباطی در اختیار باشگاه قرار گرفته است و در بلاتکلیفی قرار دارد.

تیم فوتبال الوند برابر فرار از افتی که دچار آن شده است محکوم به کسب امتیاز از این بازی است تا بتواند شرایط قبل خود را در جدول رده‌بندی این گروه به دست آورد و جزو سه تیم برتر گروه قرار بگیرد.

در مقابل تیم گل‌گهر سیرجان در دو هفته اخیر افتی هم‌مانند الوند داشته است و در هفته هشتم بازی را مقابل در خانه برابر تیم گیتی‌پسند واگذار کرده و همچنین در هفته گذشته برابر تیم شهرداری بندرعباس متوقف شده است و برای عبور از این بحران و حفظ صدرنشینی خود به دنبال هر سه امتیاز این بازی خواهد بود.

هر دو تیم الوند و گل‌گهر تنها یک باخت را در مسابقات امسال تجربه کرده‌اند و برای شکست‌ناپذیری خود به طور حتم بازی هجومی را در دستور کار دارند تا بتوانند مدعی بودن خود را حفظ کنند.

بر اساس اعلام دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال کشور، مسابقه بین گل‌گهر سیرجان و الوند همدان را یدالله جهانبازی (داور وسط)، سعید زارع و علی مولوی (کمک داور) و عقیل جهانبازی (داور چهارم) قضاوت خواهند کرد.

تا پایان هفته نهم و قبل از این مسابقه تیم فوتبال الوند همدان با دو بازی معوقه از 6 بازی 11 امتیازی است و در رده پنجم جدول قرار دارد و در مقابل تیم گل‌گهر سیرجان موفق شده با 15 امتیاز از هشت بازی صدرنشینی این گروه را به نام خود رقم بزند.

در چارچوب هفته دهم مسابقات فوتبال لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور مسابقه بین گل‌گهر سیرجان و الوند همدان عصر یکشنبه از ساعت 14 و 15 دقیقه در ورزشگاه اختصاصی گل‌گهر و در شهر سیرجان برگزار خواهد شد.

*********************

گزارش: فرشید گل‌محمدی

*********************

انتهای پیام/89020/س40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول