اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مرحله یک هشتم جام حذفی

قلب همدانی‌ها برای موفقیت الوند می‌تپد

تیم فوتبال الوند همدان برای حضور در جمع هشت تیم برتر کشور باید امروز بازی سختی را برابر قرمزپوشان پایتخت در ورزشگاه آزادی تهران برگزار کند.

قلب همدانی‌ها برای موفقیت الوند می‌تپد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، مرحله یک هشتم پایانی جام حذفی کشور موسوم به جام آزادسازی خرمشهر امروز با انجام یک بازی در تهران و در ورزشگاه آزادی پیگیری خواهد شد.

در این مسابقه تیم فوتبال الوند همدان باید برابر تیم قدرتمند پرسپولیس به میدان برود تا در نهایت تیم برنده در بین هشت تیم برتر کشور قرار بگیرد.

تیم فوتبال الوند همدان که از سال 89 فعالیت خود را در لیگ دسته دوم کشور با در اختیار گرفتن تیم پاس نوین آغاز کرده است و در همان سال موفقیت با نایب قهرمانی در لیگ دسته 2 به لیگ دسته یک صعود کند.

سال گذشته الوندی‌ها برای نخستین‌بار حضور در لیگ دسته یک را تجربه کردند و در حالی تا هفته پایانی در کورس قهرمانی قرار داشت موفق نشدند در بین دو تیم برتر گروه قرار بگیرد.

امسال هم کادر فنی 100 درصد بومی تیم فوتبال الوند به موقع دست به کار شدند و با انجام چندین جلسه تست‌گیری بازیکنان بومی سعی کردند تا تیم درخور نام همدان و پایتخت تاریخ و تمدن ایران‌زمین را برای حضور در لیگ دسته یک امسال آماده کنند.

تیم فوتبال الوند با هدایت رضا طلایی‌منش (سرمربی) اکبر افشاری ( مربی)، مجید بیگم‌جانی ( مربی بدنساز) و مصطفی کاشی (مربی دروازه‌بانان) که همگی همدانی هستند موفق شدند با تیمی که در اختیار دارند عملکرد قابل قبولی را از ابتدای فصل فوتبالی امسال بگیرند و حرفی برای گفتن داشته باشند.

سفیدپوشان الوند همدان نماینده فوتبال استان در جام حذفی برای رسیدن به مرحله یک هشتم جام حذفی سه مسابقه را پشت سر گذاشته تا به پرسپولیس تهران برسد.

در گام نخست تیم الوند در همدان برابر نماینده فوتبال کیش؛ معاونت ورزشی این جزیره به برتری رسید تا در مرحله بعد حریف تیم ملی و حفاری ایران قرار بگیرد.

در اهواز تیم الوند دست به کار بزرگی زد و در خانه حریف تیم ملی و حفاری ایران را از پیش رو برداشت تا در مرحله یک شانزدهم به مصاف شاگردان عبدالله ویسی و تیم استقلال خوزستان شود.

شاگردان رضا طلایی در همدان جدال 120 دقیقه‌ای را با تیم استقلال خوزستان داشتند و در نهایت با ضربات پنالتی و درخشش بسیار عالی هادی زرین‌ساعد موفق شدند این تیم لیگ برتری را حذف کنند تا به پرسپولیس تهران برسند.

در حالی که 48 ساعت قبل از بازی برگزاری زمان و مکان این مسابقه حساس مشخص نبود بعد از ظهر چهارشنبه رسانه‌ها از توافق دو باشگاه برای انجام مسابقه در روز جمعه 10 آبان خبر دادند.

تیم الوند در این فرصت کم یک جلسه تمرین کردند و صبح روز پنج‌شنبه با اتوبوس راهی تهران شدند تا خود را برای بازی با شاگردان علی دایی و پرسپولیس تهران آماده کنند.

الوندی‌ها هتل پتروشیمی را در حاشیه اتوبان تهران – کرج و نزدیک به ورزشگاه آزادی انتخاب کردند تا بتوانند بدون حاشیه و با آرامش خوبی برای این مسابقه آماده شوند.

خبر بدی که این بازی را تحت‌ شعاع خود قرار داد محرومیت رضا طلایی‌منش است که روز پنج‌شنبه به وی ابلاغ شد.

طلایی‌منش روز دوشنبه باید برای ارائه توضیحات مسائل بازی با استقلال اهواز به کمیته انضباطی برود.

نبود روح‌الله عبداللهی و همچنین قاسم اکبری از بازیکنان تأثیرگذار تیم الوند در این بازی به جز نبود سرمربی کار را برای کادر فنی الوندی‌ها سخت‌تر خواهد کرد.

در مقابل تیم فوتبال پرسپولیس که در گام نخستین جام حذفی موفق شد در ورزشگاه آزادی بعد از 120 دقیقه تلاش با حساب پنج بر یک تیم پدیده شاندیز مشهد و شاگردان اکبر میثاقیان را شکست دهد و تا به مصاف الوند همدان برود.

علی دایی در کنفرانس قبل از بازی از دوندگی و جوانی تیم الوند حرف به میان آورده و بازی با این تیم را سخت و غیر قابل پیش‌بینی ارزیابی کرده است.

امروز قلب مردم همدان به عشق تیم محبوب شهرشان می‌تپد و برای موفقیت و سربلندی جوانان برومند همدانی دست به دعا دارند تا از این مرحله با شکست تیم بزرگ پرسپولیس تهران بتوانند آبرودار ورزش همدان باشند.

امروز جمعه 10 آبان از ساعت 16:40 تیم فوتبال الوند همدان و پرسپولیس تهران در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت که تیم برنده باید در مرحله یک چهارم به مصاف برنده بازی تیم‌های فولاد نوین و فولاد خوزستان برود.

انتهای پیام/89020/ط40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول