اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته نهم جام آزادگان صورت گرفت

توقف الوند در هوای ابری همدان/ پاس به البدر هم نه نگفت

تیم الوند با تساوی در همدان از جمع مدعیان جدا شد و پاس هم با شکست برابر تیم البدر بندر کنگ دوباره در جدول گروه خود سقوط داشت.

توقف الوند در هوای ابری همدان/ پاس به البدر هم نه نگفت

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، رقابت‌های فوتبال لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور جام آزادگان امروز به صورت همزمان با انجام 12 بازی در نقاط مختلف کشور برگزار خواهد شد که در یکی از مسابقات تیم فوتبال الوند همدان از تیم تازه سقوط کرده گهر دورود پذیرایی بود که در پایان هر دو تیم به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

در این بازی که به قضاوت آرش خرمیان (داور وسط)، مسلم صفری و عسگر محمدی (کمک‌داور) و محمدرضا مهرگان(داور چهارم) در ورزشگاه شهدای قدس همدان و با حضور یک‌هزار و 500 تماشاگر علاقه‌مند و در یک هوای ابری و نسبتاً سرد برگزار شد تیم الوند با وجود حملات زیادی که انجام داد با تساوی یک بر یک به بازی پایان داد.

در این بازی مهدی شکوهی بر اثر اشتباه حامد ریاحی دروازه‌بان تیم الوند در دقیقه 14 گل نخست بازی و تیمش را به ثمر رساند.

در ادامه کاپیتان ریزنقش تیم الوند، سیدجمال در دقیقه 34 با یک شوت بسیار زیبا از فاصله 20 متری گل تساوی بازی و تیمش را زد تا هر دو تیم با نتیجه یک بر یک به رختکن بروند.

نیمه دوم اشتباهات زیادی که در خط میانی و دفاعی هر دو تیم اتفاق افتاد باعث شد تا توپ‌ها 100 درصد به دروازه‌ها نرسد و در نهایت بازی با حساب یک بر یک مساوی خاتمه یافت.

نکته جالب این بازی حضور افسران دوپینگ بود که محسن خدابنده‌لو و آرمین طلایی‌منش و همچنین مهدی مریدی و احمد عرب‌زاده از تیم گهر دورود برای انجام آزمایش دوپینگ به اتاق مخصوص آزمایش برده شدند.

دیگر نماینده فوتبال همدان تیم پاس در بندرکنگ با نتیجه دو بر یک برابر تیم البدر مغلوب شد تا باز هم شرایط بحرانی سراغ این تیم بیاید.

با نتایج به دست آمده تیم الوند بدون تغییر با 11 امتیاز در جایگاه چهارم قرار گرفت، تیم پاس از رده سوم سقوط کرد و تا نیمه‌های جدول شرایط نزولی داشت.

انتهای پیام/89020/ت30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول