اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حاشیه‌نگاری بازی‌های الوند همدان و گهردورود

کاپیتان الوند در همدان فابرگاس شد/ افسران دوپینگ در همدان ظاهر شدند

تشویق اسپانیایی هواداران، ظاهر شدن افسران دوپینگ در همدان، محرومیت ادامه‌دار سرمربی تیم الوند از حواشی بازی امروز الوند همدان و گهردورود بود.

کاپیتان الوند در همدان فابرگاس شد/ افسران دوپینگ در همدان ظاهر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، عصر روز یکشنبه در چارچوب هفته نهم مسابقات فوتبال لیگ دسته یک تیم‌های الوند و گهردورود در همدان به مصاف هم رفتند که در پایان هر دو تیم با نتیجه یک بر یک خاتمه دادند.

در این بازی هر دو تیم به دنبال پیروزی بودند و حملات زیادی بر روی دروازه هم تدارک دیدند اما اشتباهات فردی در میانه میدان از سوی هر دو تیم باعث شد تا فقط نتیجه یک بر یک عاید دو تیم شد.

خوش و بش مهران جعفری بازیکن فصل گذشته تیم الوند با بازیکنان و کادر فنی این تیم جالب توجه بود.

محرومیت رضا طلایی‌منش سرمربی تیم الوند که بدون رفتن به کمیته انضباطی دومین جلسه محرومیت خود را می‌گذراند در این بازی هم از روی سکو تیم خود را کوچ می‌کرد و با صدای بلند نکات لازم را گوشزد می‌کرد.

مهدی شکوهی بازیکن تیم گهردورود که در دقیقه 14 گل تیمش را به ثمر رساند و با حرکات عجیب ابراز خوشحالی کرد با پرش بلندی، خوشحالی‌اش را با نیمکت‌نشینان تیم گهر تقسیم کرد.

هادی زرین‌ساعد دروازه‌بان باتجربه تیم الوند برای نخستین بار در ترکیب تیمش نبود و حامد ریاحی فرصت حضور در دروازه تیم الوند را پیدا کرد.

خوشحالی سیدجمال معصومی کاپیتان تیم الوند بعد از زدن گل از فاصله 20 متری در نوع خود جالب بود و همه بازیکنان روی یکدیگر پریدند.

تماشاگران همدانی بعد از این گل  با عنوان«سیدجمال فابرگاس»، وی را تشویق کردند.

تعویض اجباری برای دو تیم در نیمه اول جالب بود و هر دو مربی مجبور شدند در نیمه اول و در دقایق 20 برای گهر و 38 برای الوند تعویض داشته باشند.

حضور ناصر شفق سرپرست کمیته جوانان فدراسیون فوتبال در جایگاه VIP شایعه‌های زیادی را در مورد مدیرعاملی پاس در بین خبرنگاران ایجاد کرده بود که سیدعبدی افتخاری مدیرکل ورزش و جوانان حضور وی را مربوط به میزبانی مسابقات زیر 14 ساله‌های آسیا ارزیابی کرد.

آسیب‌دیدگی بازیکنان تیم گهردورود به دفعات، در این بازی اتفاق افتاد و چندین بار برانکارد به داخل زمین توسط داور فراخوانده شد.

حضور افسران دوپینگ در ورزشگاه سوژه خوبی برای خبرنگاران بود و منتظر بودند تا بدانند چه بازیکنانی در تیررس این مأموران قرار خواهند گرفت.

در نیمه دوم با تعویض شدن محسن خدابنده‌لو و ورود به بازی سید جمال معصومی بازوبند کاپیتانی را به وی سپرد.

حرکات عجیب محمدحسین هوشیار دروازه‌بان اسبق تیم پرسپولیس تهران که در تیم گهردورود عضویت دارد سوژه عکاسان بود که از داور برای همین حرکات کارت زرد دریافت کرد.

تیم فوتبال الوند با کسب این تساوی در جدول سقوط یک‌پله‌ای کرد و در جایگاه پنجم با دو بازی کمتر جاخوش کرد.

انتهای پیام/89020/ی40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول