اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با سرکشی و انجام بازی فوتبال

اعضای تیم باشگاه الوند در کانون اصلاح و تربیت همدان حضور یافتند

اعضای تیم باشگاه الوند همدان در کانون اصلاح و تربیت همدان حضور یافتند و ضمن دیدار با اعضای این کانون یک بازی فوتبال دوستانه برگزار کردند.

اعضای تیم باشگاه الوند در کانون اصلاح و تربیت همدان حضور یافتند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، به همت کمیته فرهنگی و تلاش‌های علیرضا صفی‌زاده مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال الوند همدان مدیرعامل و مالک، اعضای کادر فنی و بازیکنان این باشگاه در کانون اصلاح و تربیت استان همدان حضور یافتند.

در این دیدار صمیمانه حجت‌الاسلام افراسیابی امام جماعت اداره کل ورزش و جوانان، بهرام یدی مدیرعامل و مالک باشگاه الوند، رضا طلایی‌منش سرمربی تیم فوتبال الوند به همراه اعضای کادر فنی، علیرضا صفی‌زاده مدیر رسانه‌ای این تیم و همه بازیکنان تیم حضور داشتند.

در ابتدا رئیس کانون اصلاح و تربیت همدان اظهار داشت: اگر پسران بزهکار در محیط مناسب قرار گیرند به آسانی تربیت پذیرند و از طرفی به علت کمی سن زودتر از دیگر مجرمان مورد اصلاح و تغییر قرار می‌گیرند.

محمدرضا صالحی افزود: علت اصلی بزهکاری اعضای این کانون این است  که پسران در خانواده‌هایی رشد کرده‌اند که مستعد جرم بوده‌ و یا همیشه پر از مشاجره و اختلاف بوده است.

به گفته وی این افراد کمتر روی محبت و آرامش را دیده‌اند، از فقر عاطفی و فقدان محبت آسیب بسیار دیده، از نداشتن کانون گرم خانواده محروم بوده و با کمترین خاشاک عاطفه‌ای غرق دنیای دیگر می‌شوند.

رئیس کانون اصلاح و تربیت همدان با اشاره به وجود مرکز مراقبت پس از خروج برای زندان‌های استان، تصریح کرد: راه اندازی چنین مرکزی برای مراقبت از مددجویان آزاد شده از کانون اصلاح و تربیت نیز می‌تواند از ارتکاب مجدد جرم توسط آنها پس از آزادی جلوگیری کرده و در نتیجه برنامه‌های فرهنگی و آموزشی انجام شده در این کانون را افزایش دهد.

در ادامه این بازدید مدیرعامل و مالک باشگاه الوند گفت: کارکنان کانون اصلاح و تربیت با حداکثر توان خود در راستای ایجاد زمینه بازگشت سعادتمندانه مددجویان به زندگی فردی و اجتماعی تلاش می‌کنند.

بهرام یدی ابراز داشت: بازدید از مکانی که افراد کم سن با جرائم مختلف در آن نگهداری می‌شوند، بسیار ناراحت کننده است اما آنچه باعث خوشحالی می‌شود، دقت، نظم، دلسوزی پدرانه و فراهم کردن مکانی مناسب برای نگهداری این افراد و اصلاح و تربیت آنهاست.

وی از تلاش‌های پرسنل کانون اصلاح و تربیت تقدیر و بیان کرد: تلاش در حوزه اصلاح و تربیت مددجویان کانون اصلاح و تربیت جدا از کار اداری، اقدامی اعتقادی و انسان دوستانه است زیرا با انجام این کار، زمینه زندگی شرافتمندانه برای مددجو در آینده ایجاد می‌شود.

در همین ارتباط مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال الوند همدان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: این بازدید تأثیر زیادی بر روحیه بازیکنان تیم داشت و به طور حتم این ورزشکاران قدر موقعیتی که در آن زندگی ورزشی خود را ادامه می‌دهند، می‌دانند.

علیرضا صفی‌زاده اضافه کرد: در این بازدید از طرف باشگاه تعدادی توپ به مددجویان اهدا شد و یدی مدیرعامل باشگاه الوند وعده داد به زودی تعدادی توپ و لباس ورزشی برای استفاده مددجویان کانون اصلاح و تربیت همدان به آنان اهداء شود.

وی تصریح کرد: بازار عکس یادگاری با بازیکنان تیم الوند در این بازدید داغ بود و نکته جالب آن که اعضای این کانون از نتایج دقیق اخیر تیم الوند به خوبی اطلاعات داشتند و پیگیری مسابقات بودند.

مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال الوند همدان گفت: انجام یک بازی دوستانه فوتبال گل‌کوچک که همه اعضای تیم الوند از سرمربی و اعضای کادر فنی گرفته تا بازیکنان امید و جوان پایان بخش این دیدار بود.

انتهای پیام/89020/ی40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول