اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته نهم لیگ دسته یک صورت می‌گیرد

الوندی‌ها در همدان به دنبال جبران شکست‌های گذشته/احمدزاده با گهر به الوند رسید

تیم فوتبال الوند همدان برای جبران دو شکست پیاپی در جام حذفی و لیگ دسته یک امروز از تیم گهردرود و شاگردان محمد احمدزاده پذیرایی می‌کند.

الوندی‌ها در همدان به دنبال جبران شکست‌های گذشته/احمدزاده با گهر به الوند رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، رقابت‌های فوتبال لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور موسوم به جام آزادگان امروز به صورت همزمان با انجام 12 بازی در نقاط مختلف کشور برگزار خواهد شد که در یکی از مسابقات تیم فوتبال الوند همدان از تیم تازه سقوط کرده گهر دورود پذیرایی می‌کند.

تیم فوتبال الوند که فصل امسال را به خوبی آغاز کرده بود و در دو جبهه جام حذفی و لیگ دسته یک در دو هفته اخیر با قبول دو شکست پیاپی برابر تیم‌های پدیده شاندیز مشهد در لیگ و پرسپولیس در جام حذفی روند نزولی به خود گرفت.

شاگردان رضا طلایی‌منش بعد از کنار رفتن از جام حذفی تمام تمرکز و انگیزه خود را برای حضوری قدرتمند در لیگ دسته یک معطوف کردند تا با کسب نتایج خوب بتوانند همچنان در کورس قهرمانی و مدعی صعود به لیگ برتر بمانند.

تیم الوند، از معدود تیم‌هایی است که از کادر فنی 100 درصد بومی استفاده می‌کند و توانسته با داشته‌های بومی و دانش مربیان همدانی تاکنون نتایج درخور توجهی را کسب کند.

الوند، با حمایت بخش خصوصی تیم خوبی را با تلفیقی از بازیکنان مستعد بومی و غیر بومی روانه مسابقات لیگ یک کند.

الوندی‌ها که دومین سال حضور در لیگ یک را تجربه می‌کنند این روزها به شدت برای رسیدن به صدر جدول تمرینات پرفشاری ار پشت سر گذاشتند و به طور حتم امروز در برابر تیم گهردرود از انگیزه بالاتری برای کسب پیروزی در خانه برخوردار است.

در مقابل تیم گهردرود با وجود اینکه سال گذشته به دلیل مشکلات مدیریتی و عدم اختصاص بودجه لازم به لیگ دسته یک سقوط کرده امسال با یک مربی کاربلد پا به عرصه کارزار بازی‌ها گذاشته است.

محمد احمدزاده در هشت هفته گذشته نتوانسته شرایط و نتایج مطلوبی را کسب کند و با دو پیروزی و یک تساوی و چهار شکست در رده نهم جدول 13 تیمی این گروه جاخوش کرده است.

تیم گهردرود در هفته ابتدایی با ناکامی زیادی لیگ را شروع کرده اما در هفته‌های ششم و هفتم دو پیروزی ارزشمند برابر تیم‌های شهرداری بندرعباس و گیتی‌پسند اصفهان کسب کرده و با روحیه به مراتب بهتری نسبت به الوند به همدان سفر کرده است.

به هر ترتیب لیگ دسته یک به دلیل سیاست انقباضی که فدراسیون فوتبال برای کوچک کردن آن و کم کردن تیم‌ها در نظر گرفته هر سال سخت‌تر از پارسال می‌شود.

این موضوع، حساسیت و استرس بیشتری به تیم‌ها برای صعود، بقا و حتی عدم سقوط وارد می‌کند.

امروز در همدان باید منتظر بود تا دید که تفکرات رضا طلایی‌منش به نتیجه خواهد رسید یا تجربه لیگ برتری محمد احمدزاده در سمت سرمربیگری نماینده فوتبال لرستان؟

بر اساس اعلام دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال کشورمان مسابقه بین الوند همدان و گهردرود را آرش خرمیان (داور وسط)، مسلم صفری و عسگر محمدی (کمک داور) و محمدرضا مهرگان(داور چهارم) قضاوت خواهند کرد.

تا پایان هفته هشتم تیم الوند با دو بازی کمتر با 10 امتیاز در رده چهارم جدول قرار گرفته و در مقابل تیم گهردرود با هفت امتیاز در جایگاه نهم جای خوش کرده است.

مسابقه بین تیم‌های الوند همدان و گهردرود امروز یکشنبه 19 آبان از ساعت 14:45 در ورزشگاه شهدای قدس همدان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/89020/ی40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول