اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شهرضا در مجلس:

پیشرفت مناطق شرقی شهرضا مهم‌ترین اولویت مسئولان باشد

نماینده مردم شهرضا در مجلس گفت: مسئولان شهری باید نسبت به تحقق توسعه پایدار در نقاط شرقی شهر شهرضا اهتمام لازم را داشته باشند.

پیشرفت مناطق شرقی شهرضا مهم‌ترین اولویت مسئولان باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، عوض حیدرپور صبح امروز در حاشیه بازدید از مناطق شرقی شهر شهرضا با بیان این مطلب در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه گفت: رشد و توسعه متوازن فضای شهری از مهم‌ترین درخواست‌های کنونی مردم شهرضا از مسئولان به شمار می‌رود و بر همین اساس انتظار داریم تمامی سیاست‌گذاری‌های عمرانی و خدماتی مبتنی بر تحقق این اصل مهم تدوین و اجرایی شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر مناطق شرقی شهرضا نسبت به سایر نقاط شهر از امکانات و خدمات کمتری برخوردار است و امیدواریم رویکرد تمامی مسئولان در راستای رشد و تعالی این بخش شهر با هدف خدمت‌رسانی شایسته و عادلانه به تمامی شهروندان باشد.

نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه نوسازی و بهسازی بافت‌های فرسوده شهری نیازمند تدوین سیاست‌های مناسب است، افزود: در حال حاضر مناطق شرقی شهرضا به لحاظ میزان بافت فرسوده در وضعیت نامناسبی قرار دارد و بنده به عنوان نماینده مردم در مجلس خواهان اهتمام و پیگیری مداوم مسئولان در جهت بهبود وضعیت کنونی این نقاط هستم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه بکارگیری ظرفیت‌های بخش خصوصی از مهم‌ترین راهکارهای تحقق توسعه پایدار در حوزه مدیریت شهری مطرح است، عنوان کرد: از مجموعه مسئولان شهرستان انتظار داریم با بسترسازی مناسب زمینه مشارکت بخش خصوصی را در حوزه اجرایی تمامی پروژه‌های خرد و کلان شهری مهیا کنند و از هرگونه اقدام مخرب در جهت فرار سرمایه‌گذاران پرهیز کنند.

حیدرپور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه ایجاد فضای مناسب برای سرمایه‌گذاران در بخش صنعت در راستای تحقق توسعه و اشتغال پایدار جزو مهم‌ترین سیاست‌های یک دهه گذشته در شهرضا بوده است، گفت: میزان اشتغالزایی انجام گرفته در طول یک دهه گذشته در سطح شهرستان شهرضا بی‌سابقه بوده است والبته تورم و رکود شدید اقتصادی 2 سال گذشته این روند را با مخاطراتی مواجه کرده است.

وی ادامه داد: احداث منطقه ویژه اقتصادی نفت، گاز و پتروشیمی شهرضا از مهم‌ترین محورهای توسعه صنعتی و اقتصادی جنوب استان اصفهان به شمار می‌رود که امیدواریم در آینده نزدیک شاهد ابلاغ نهایی آن از سوی دولت باشیم.

این مسئول با اشاره به اینکه آغاز عملیات عمرانی دانشگاه دولتی شهید مدرس شهرضا نیازمند اختصاص بودجه مناسب است، خاطرنشان کرد: در طول چند ماه گذشته پیگیری‌های متعددی در این زمینه انجام شده و مقرر شده در بودجه سال‌جاری شاهد افزایش چشمگیر اعتبارات عمرانی این دانشگاه باشیم.

انتهای پیام/63011/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول