اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرضا:

رویکرد مسئولان به حوزه بهداشت و سلامت شهرضا ملی باشد

فرماندار شهرستان شهرضا گفت: به لحاظ اینکه چندین شهرستان از امکانات و خدمات بهداشتی و درمانی شهرضا استفاده می‌کنند رویکرد مسئولان به این شهرستان باید ملی باشد.

رویکرد مسئولان به حوزه بهداشت و سلامت شهرضا ملی باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، سید محمدباقر محمدی ظهر امروز با بیان این مطلب در مراسم افتتاح بخش خیر ساز همودیالیز بیمارستان امیرالمومنین(ع) شهرضا اظهار کرد: وجود ده‌ها خیر برجسته در حوزه سلامت و بهداشت، شهرضا را به عنوان یک شهر الگو در سطح کشور مطرح کرده است.

وی ادامه داد: ارائه بخش قابل توجهی از امکانات، زیرساخت‌ها و خدمات بهداشتی و درمانی در شهرستان شهرضا با همت و تعامل خیران والامقام میسر شده است و البته مردم شریف شهرضا نیز شایسته برخورداری از این خدمات هستند.

فرماندار شهرضا با اشاره به اینکه رویکرد مدیریتی رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان نقش بسزایی در توسعه حوزه سلامت استان داشته است، افزود: دکتر شیرانی از شخصیت‌های بی نظیر در سطح کشور به شمار می‌رود و عنایت ایشان همواره زمینه خدمت رسانی  برجسته به مردم شهرضا را ایجاد کرده است.

وی ادامه داد: شهرضا در حال حاضر به چندین شهرستان همجوار درون استانی و برون استانی در حوزه بهداشت و سلامت خدمات رسانی می‌کند و ارائه خدمات بهتر مستلزم رویکرد ملی مسئولان به این حوزه است.

محمدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه در حال حاضر خدمت رسانی به مردم از مهم‌ترین دغدغه‌های مسئولان است،اضافه کرد: امروز نباید تریبون‌های مختلف در اختیار افراد خاص با سیاست دستیابی به منافع شخصی و جناحی قرار بگیرد.

در ادامه این مراسم رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرضا طی سخنانی با اشاره به اینکه تعامل مداوم خیران با مسئولان زمینه حل مشکلات بهداشتی و درمانی این شهرستان را مهیا کرده است، اظهار کرد: در طول چند سال گذشته ده‌ها پروژه بهداشتی و درمانی با حمایت خیران سلامت در شهرضا مورد افتتاح و بهره‌برداری قرار گرفته است که انتظار داریم شاهد تداوم این رویکرد مثبت و سازنده باشیم.

حجت‌الله تنهایی ادامه داد: در طرح غربالگری بیماری کلیوی در شهرضا 284 مورد بیمار با درجات مختلف شناسایی ودر چرخه درمانی قرار گرفتند  و در حال حاضر 75 بیمار دیالیزی در شهرستان وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر امکانات دیالیز شهرضا در اختیار چندین شهرستان دیگر قرار دارد، افزود: براساس آمار و اطلاعات موجود بیماران دیالیزی از شهرستان‌های مبارکه، دهاقان، سمیرم و مجلسی از امکانات و خدمات دیالیز شهرضا استفاده می کنند که بهبود امکانات و زیرساخت‌ها در این حوزه با تعامل مسئولان میسر می‌شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرضا با اشاره به اینکه امکانات درمانی بیمارستان‌های شهرضا از وضعیت مطلوب برخوردار نیست، اذعان کرد: افتتاح فاز دوم بیمارستان امیرالمومنین(ع) از مهم‌ترین نیازهای کنونی شهرستان در حوزه سلامت و بهداشت است که امیدواریم در آینده نزدیک شاهد تحقق این اصل مهم باشیم.

انتهای پیام/63011/ل40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول