اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان:

ارتقای جایگاه ورزش شهرضا با تعامل همگانی میسر است

معاون اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: ورزش به عنوان یک امر جمعی مطرح است و به این دلیل، رشد و ارتقای این حوزه در شهرضا با تعامل و هم‌فکری همگانی میسر است.

ارتقای جایگاه ورزش شهرضا با تعامل همگانی میسر است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، غلامرضا مصدقیان شامگاه سه‌شنبه در مراسم تجلیل از مدال‌آوران ملی و بین‌المللی ورزشی در شهرضا اظهارکرد: امکانات و زیرساخت‌های ورزشی شهرضا نسبت به دوران پیش از پیروزی انقلاب اسلامی قابل مقایسه نیست و در حال حاضر وضعیت مطلوبی را در این عرصه شاهد هستیم.

وی ادامه داد: در دوران پیش از پیروزی انقلاب اسلامی تمام فضای ورزشی شهرضا به سه زمین آسفالت خلاصه می‌شد، اما با همت و تلاش مسئولان در طول چند دهه گذشته شاهد احداث چندین پروژه عظیم ورزشی در سطح این شهرستان بوده‌ایم.

معاون اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان با اشاره به اینکه سرانه فضای ورزشی شهرضا در سطح پایینی قرار دارد، تصریح کرد: حضور خیران در راستای احداث فضا‌های ورزشی جدید به عنوان یک راهکار مهم مطرح است و انتظار داریم بخشی از ظرفیت برجسته این شهرستان در امورخیریه معطوف به حوزه ورزش باشد.

وی با تشریح اهمیت اخلاق‌مداری در ورزش و لزوم توجه به این مقوله مهم در عصر حاضر اضافه کرد: در دوران گذشته صداقت، یک‌رنگی، هم‌دلی و هم‌افزایی مهم‌ترین ارکان ورزش شهرضا به شمار می‌رفت و پیشکسوتان ورزشی شهرستان خاطرات بسیاری از رعایت این اصل فاخر در دوران گذشته دارند.

مصدقیان با اشاره به اینکه تربیت نخبگان ورزشی حاصل تلاش جمعی و سیاست‌گذاری مسئولان امر است، تاکید کرد: تکریم مقام پیشکسوتان، مربیان و مدیران باید در سطح همایش‌های ورزشی در دستور کار قرار بگیرد و نباید به شکل صرف تجلیل از مدال‌آوران به عنوان هدف‌گذاری مورد نظر باشد.

وی با اشاره به اینکه ورزش نماد پویایی و سرزندگی بشر است، افزود: تمام افراد برای موفقیت در زندگی شخصی و شغلی خود نیازمند اهتمام به ورزش هستند و انتظار داریم این امر فاخر در جامعه ما موردنظر قرار بگیرد.

در ادامه این مراسم رئیس اداره ورزش و جوانان شهرضا با اشاره به اینکه معرفی ظرفیت‌های برجسته شهرستان در حوزه ورزش از مهم‌ترین اهداف برگزاری این همایش بوده است، گفت: ارتقای جایگاه ورزش در شهرضا مرهون تعامل و تعامل اداره‌ها و سازمان‌های مختلف بوده است و انتظار داریم با تداوم این رویکرد سازنده شاهد کسب جایگاه شایسته شهرستان باشیم.

علیرضا کمالیان اظهار کرد: بنده در ادوار مختلف مدیریت در سطح شهرستان‌های خمینی‌شهر، نطنز و شهرضا همواره بر لزوم تکریم مدال‌آوران ورزشی تاکید داشته‌ام و بدون شک با همکاری همگانی شاهد نهادینه‌سازی این اصل مهم در شهرستان هستیم.

وی با اشاره به اینکه کمبود بودجه فعالیت هئیت‌های ورزشی شهرضا را دچار مشکل کرده است، افزود: از تمام مسئولان انتظار داریم با اختصاص بودجه مناسب زمینه رشد و شکوفایی ورزش شهرضا را میسر کنند.

انتهای پیام/63011/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول