اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرضا:

ترویج ورزش همگانی در شهرضا نیازمند سیاست‌گذاری‌های اصولی است

فرماندار شهرستان شهرضا گفت: جایگاه ورزش همگانی در راستای ایجاد شادابی و نشاط اجتماعی در شهرضا مورد کم‌توجهی قرار گرفته و برای تبیین این اصل مهم باید سیاست‌گذاری‌های اصولی لحاظ شود.

ترویج ورزش همگانی در شهرضا نیازمند سیاست‌گذاری‌های اصولی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، سید محمد‌باقر محمدی شامگاه سه‌شنبه در همایش تجلیل از مدال‌آوران ملی و بین‌المللی ورزشی شهرضا اظهار کرد: تجلیل از مقام و جایگاه انسان‌های تلاش‌گر در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، علمی و ورزشی از مهم‌ترین اهداف مجموعه مسئولان شهرستان در سال جاری بوده و در این زمینه برنامه‌های گسترده ای اجرایی شده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر شهرضا به لحاظ حضور ورزشکاران رشته‌های مختلف تیمی و انفرادی و کسب مقام‌های برتر در این عرصه‌های خطیر در جایگاه بالایی قرار گرفته و این موضوع مرهون تلاش و از خود‌گذشتگی متولیان امر ورزش در شهرستان است.

فرماندار شهرضا با اشاره به اینکه ارتقای جایگاه ورزش این شهرستان به رتبه سوم استان اصفهان مرهون برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری مدون مسئولان امر است، تصریح کرد: شهرستان شهرضا در ادوار تاریخی مهد زایش و پرورش انسان‌های بزرگ در حوزه‌های مختلف بوده است و نسل جوان باید با الگو‌گیری از انسان‌های بزرگ و متعالی در مسیر افتخار‌آفرینی برای این دیار حرکت کند.

وی با اشاره به اینکه در طول 18 ماه گذشته با وجود کمبود محسوس منابع مالی رشد قابل توجهی در حوزه ورزش شهرضا ایجاد شده است، اضافه کرد: افتتاح دو سالن ورزشی و ارتقای  چهار پله‌ای ورزشی شهرضا در شرایط کمبود بودجه محقق شده است و انتظار داریم با حضور شایسته خیران زمینه رشد و شکوفایی ورزش شهرستان در سطح رشته‌های مختلف در آینده نزدیک فراهم شود.

محمدی در بخش دیگری از سخنان خود با تشریح اهمیت توجه به مقوله ورزش همگانی و نقش سازنده آن در زمینه ایجاد شادابی و نشاط اجتماعی تاکید کرد: باید به این موضوع مهم اذعان کنیم که اهمیت ورزش همگانی در شهرضا مورد کم‌توجهی قرار گرفته است و امیدواریم با حمایت‌های مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر شاهد نهادینه‌سازی این اصل مهم باشیم.

وی افزود: ارتقای جایگاه کنونی ورزش شهرضا از مهم‌ترین دغدغه‌های مسئولان این حوزه است و بدون شک با سیاست‌گذاری اصولی و استفاده شایسته از منابع انسانی می‌توان شاهد تحقق این هدف مهم باشیم.

فرماندار شهرضا با اشاره به اینکه اخلاق‌مداری مهم‌ترین رکن ورزش است، گفت: دست‌یابی به اهداف زیر‌ساختی در امر ورزش با تعامل، هم‌افزایی و هم‌فکری مسئولان، پیشکسوتان و متخصصان میسر می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه کاهش میزان بیماری‌های جسمی و روانی در جامعه مستلزم توجه به مقوله ورزش است، یادآور شد: در حال حاضر ابتلای به بیماری‌های غیر‌واگیردار در سطح کشور ما افزایش قابل توجهی داشته است و بدون شک مقابله با تداوم این معضل مخرب با ارتقای جایگاه ورزش در اقشار مختلف جامعه امکان‌پذیر است.

به گزارش فارس، در پایان این مراسم مدال‌آوران ورزش شهرضا در سطح مسابقات ملی و بین‌المللی  و فعالان حوزه ازدواج جوانان مورد تقدیر گرفتند و همچنین یاد و خاطره مرحوم علی صفی کاپیتان سابق تیم ملی جوانان و امید بسکتبال کشور و از کارمندان سابق اداره ورزش وجوانان شهرضا گرامی داشته شد.

انتهای پیام/63011/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول