اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان قزوین:

راه‌‌اندازی کتابخانه سیردان اولویت مهم اداره کتابخانه‌های قزوین است

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان قزوین گفت: راه‌اندازی کتابخانه سیردان اولویت مهم اداره کتابخانه‌های قزوین است.

راه‌‌اندازی کتابخانه سیردان اولویت مهم اداره کتابخانه‌های قزوین است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، وحیده حقیقی صبح امروز در جریان بازدید از کتابخانه‌های شهرستان قزوین اظهار داشت: با همکاری شهرداری سیردان یک باب کتابخانه در این شهر به متراژ 126 متر مربع به اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین واگذار شده که پس از تأمین اعتبارات برای تجهیز و نیروی انسانی، این کتابخانه راه‌‌اندازی می‌شود.

وی افزود: تمام تلاش خود را کرده تا با همکاری مستمر با ارگان‌هایی که در گسترش حوزه فرهنگ فعالیت دارند گام‌های اساسی در راستای گسترش و ترویج کتاب و کتابخوانی در جامعه برداریم و از ظرفیت‌های آنها برای ترویج فرهنگ استفاده کنیم.

کارشناس انجمن‌ها و مشارکت‌های اداره کتابخانه‌های استان قزوین ابراز داشت: بررسی برنامه و بودجه پیشنهادی انجمن هر شهرستان با حضور اعضای آن انجمن و ارائه نتایج حاصل به دبیرخانه هیئت امنا برای تصویب از سوی هیئت امنا از وظایف انجمن‌ها است.

حقیقی ادامه داد: به منظور رفع پاره‌­ای از محرومیت‌­ها و توزیع عادلانه منابع، انجمن استان می‌تواند بخشی از درآمد مازاد بر برنامه و بودجه سالانه انجمن شهرستان، شهر، بخش و روستا را با رضایت آنها و در صورت انطباق با نظر هدیه‌دهنده، کمک‌­کننده، وقف‌نامه و متولی وقف در مواردی که درآمد ناشی از موقوفات باشد، در سایر نقاط استان منحصراً صرف هزینه‌های ساخت، تکمیل، توسعه و تجهیز کتابخانه­‌ها کند.

این مسئول عنوان کرد: اسناد و اوراق بهادار و تعهدآور در حدود اختیارات و وظایف محول شده با امضای ثابت رئیس دبیرخانه انجمن استان به عنوان خزانه‌دار و امضای دبیر انجمن یا یکی از اعضای انجمن به انتخاب انجمن و مهر انجمن ذی‌ربط معتبر است و انجام سایر امور ارجاعی از سوی دبیرخانه هیئت امنا با رعایت قوانین و مقررات مربوط انجام می‌شود.

انتهای پیام/77003/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول