اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر گرگان:

دریافت عوارض جنگل النگدره از شهروندان غیرمنطقی است

رئیس کمیسیون خدمات شهری، فضای سبز و زیست شهری شورای اسلامی شهر گرگان گفت: بستن راه مردم گرگان و دریافت عوارض برای ورود به جنگل طبیعی و خدادادی النگدره منطقی به نظر نمی‎رسد.

دریافت عوارض جنگل النگدره از شهروندان غیرمنطقی است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمدابراهیم جرجانی صبح امروز در جمع اعضای شورای اسلامی شهر گرگان اظهار داشت: دریافت عوارض از شهروندان گرگانی در ورودی جنگل النگدره نارضایتی‎های زیادی را به همراه داشته است.

وی تصریح کرد: دریافت ماهانه حدود 7 میلیون تومان عوارض به گفته مدیریت سازمان فضای سبز و پارک‎ها در طول ماه‌های تابستان که مردم بسیاری به محدوده فوق برای گذراندن ساعاتی در کنار خانواده حضور دارند این مطلب را به ما یادآوری می‎کند که این فضا متعلق به مردم است.

جرجانی تاکید کرد: مدیریت شهری در صورت ایجاد امکانات خاص و در محدوده‎ای مشخص می‎تواند عوارض خدمات فوق را از شهروندان گرگانی دریافت کند.

شهربازی برای همه شهروندان الزامی است

این عضو شورای اسلامی شهر گرگان ساخت شهربازی را به منظور گذراندن اوقات فراغت شهروندان یکی از نیازهای اساسی این شهرستان برشمرد و افزود: لزوم ایجاد زیرساخت‎های لازم تفریحی و سیاحتی برای شهروندان به ویژه کودکان که نقش آنها کاملا در سال‎های اخیر در شهر گرگان نادیده گرفته شده، الزامی است.

جرجانی خاطرنشان کرد: ایجاد فضاهایی به منظور توسعه مراکز تفریحی و سرگرمی در قالب فضاهایی مانند شهربازی برای همه شهروندان الزامی است.

وی یادآور شد: نبود شهربازی زمانی مورد توجه قرار گرفته است که بعد از کشمکش‎های بسیار زیاد شهربازی ناهارخوران با قدمت بیش از 20 سال به عنوان تنها شهربازی مرکز گلستان در آستانه تعطیلی قرار گرفته است.

کمبود مراکز تفریحی در گرگان

رئیس کمیسیون خدمات شهری، فضای سبز و زیست شهری شورای اسلامی شهر گرگان گفت: با توجه به گذشت 9 سال از زمان تصویب احداث شهربازی و عدم موفقیت مدیریت شهری در رسیدن به این خواسته به حق شهروندان استفاده از بخش خصوصی یکی از راه‌هایی است که می‌توانند مشکل را حل کنند. سرمایه‌گذارانی که با استفاده از سرمایه خود با انعقاد قراردادی شفاف به دور از هرگونه چالشی و با مساعدت و مدیریت شهری نیز با انجام اقداماتی از جمله حذف بروکراسی خسته کننده اداری روند سریع صدور مجوز درآمدسازی برای سرمایه‌گذار باعث دلگرمی سرمایه‌گذار در این کار شود.

 

جرجانی بیان داشت: هم‌اکنون کمبود مراکز تفریحی برای گذراندن اوقات فراغت شهروندان در شهر گرگان موجب شده تا مردم در خصوص شهربازی بسیار ناراضی بوده یا به کلی ناامید شوند.

انتهای پیام/83001/ی30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول