اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر گرگان:

تخلف شهرداری در خصوص بهشت هیرکان پیگیری شود

عضو شورای اسلامی شهر گرگان در پی عدم اجرای طرح برخی لوایح در دستور کار در صحن علنی شورا نسبت به قرارداد بهشت هیرکان گرگان و تخلف شهرداری در خصوص عقد قرارداد با یک شرکت اعتراض کرد و خواستار رسیدگی شد.

تخلف شهرداری در خصوص بهشت هیرکان پیگیری شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علی کلاتی صبح امروز در جمع اعضای شورای اسلامی شهر گرگان اظهار داشت: شورا منحصر به فرد نیست، به همین دلیل من به عنوان عضو شورا خودم را با برنامه‎های شورای شهر تنظیم می‎کنم.

وی در ادامه در انتقاد به اعضای هیئت رئیسه شورا در خصوص عدم ارائه لوایح در دستور کار به صحن علنی شورا تاکید کرد: وقتی شعار تفکر شورایی را می‎دهیم این شعار باید اعمال شود.

عضو شورای شهر گرگان افزود: در حال حاضر سه پرونده در دستور کار آمده ولی مطرح نمی‎شود چون می‎گویند شاید کسی حرفی داشته باشد.

کلاتی بیان کرد: یکی از لوایح موضوع بهشت هیرکان است که در صحن شورا مطرح و تصمیم‎گیری شد که به آگهی گذاشته شود.

وی عنوان کرد: در این فاصله متاسفانه هشت نفر از اعضای شورای شهر نامه‎ای را امضا کردند و رئیس شورا نیز نامه‎ای را بر روی این امضاها تنظیم کرد و به شهرداری فرستاد که نسبت به تمدید قرارداد بهشت هیرکان موافق است.

عضو شورای شهر گرگان تصریح کرد: در پی این نامه اعضای شهرداری مجدد لایحه‎ای که یکبار بررسی شده و بر روی آن تصمیم‎گیری شده را به شورا فرستاده است.

کلاتی تاکید کرد: وقتی می‎گوییم تفکر شورایی، باید در تمام زمان‌ها این تفکر حاکم باشد و زمانی که بر ضرر خود ما است این تفکر را به فراموشی نسپاریم.

وی گفت: لایحه نباید در کارتابل رئیس بماند و زمانی که در دستور کار قرار گرفت باید در صحن علنی مطرح شود. شهرداری تخلف کرده و تقاضای رسیدگی دارم.

عضو با سابقه و آشنا به قانون شورای اسلامی شهر گرگان تصریح کرد: انتقاد بعدی من به شهرداری گرگان است؛ در رابطه با شرکت چترسبز لایحه‎ای به صحن علنی شورا آمد و مصوب شد.

کلاتی اضافه کرد: این لایحه به فرمانداری فرستاده شد و مورد ایراد واقع شد، مجدد در صحن تصویب شد و فرمانداری برای توضیح از شورا دعوت کرد.

وی گفت: در این فاصله نیز شهردار نامه‎ای نوشت که این قرارداد تحویل چترسبز داده شود که شکل و موضوع کار خلاف قانون است.

کلاتی تاکید کرد: تا زمانی که شورا جواب شهرداری را نداده است، شهرداری نمی‎تواند قراردادی را منعقد کند و این کار شهرداری تخلف است و تقاضای رسیدگی دارم.

انتهای پیام/83004/س40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول