اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر گرگان:

نرخ کرایه تاکسی 23 درصد افزایش می‌یابد

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان گفت: با توجه به مسیرها شاهد افزایش رشد 23 درصدی نرخ کرایه‌ها در شهر گرگان خواهیم بود.

نرخ کرایه تاکسی 23 درصد افزایش می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، ناصر گرزین شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران استان اظهار داشت: همواره باید بر اساس ضوابط حرکت کنیم و آینده شهر گرگان برای 50 سال آینده ترسیم شود، چراکه اعتقاد داریم ساخت و سازها باید بر اساس استانداردهای لازم انجام شود.

وی با بیان اینکه شورای چهارم از ظرفیت‎های بسیار خوبی برخوردار است، تصریح کرد: با وفاق و همدلی که بین اعضا وجود دارد در این دوره شاهد اتفاقات خوبی در توسعه همه‌جانبه شهر گرگان خواهیم بود.

ساخت‎وساز نگران‎کننده در منطقه ناهارخوران

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان با بیان اینکه یکی از اولویت‎های این دوره پیگیری ایجاد سرمایه‎گذاری در منطقه هزارپیچ است، افزود: اگر سرمایه‎گذاری کلان در نقطه‎های خوب شهر گرگان صورت بگیرد شاهد اتفاقات خوشایندی در این زمینه خواهیم بود.

گرزین با اشاره به اینکه شورا مدافع حقوق شهروندان است، تاکید کرد: شورا و شهرداری موظف است که طرح جامع جدید را پیگیری و عملیاتی کند.

وی ساخت‎وساز در منطقه ناهارخوران را نگران‎کننده خواند و یادآور شد: ساخت و سازهای غیرمجاز در حال اجرا در محدوده زیارت باید پیگیری شود.

مسافربرهای شخصی امنیت شهروندان را به خطر می‎اندازند

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان در خصوص مسافربری شهری بیان داشت: مسافربرهای شخصی امنیت شهروندان را به خطر می‎اندازند لذا باید نسبت به این امور ساماندهی لازم صورت بگیرد.

گرزین در خصوص افزایش نرخ کرایه تاکسی در گرگان اظهار داشت: با توجه به اینکه هنوز قیمت حامل‎های انرژی مشخص نیست تغییری در تعیین نرخ تاکسی رخ نداده اما با توجه به مسیرها شاهد افزایش رشد 23 درصدی نرخ کرایه‌ها در شهر گرگان خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه نرخ کرایه تاکسی 12 مرداد امسال به فرمانداری گرگان ارسال شد، خاطرنشان کرد: شورا وظیفه خود را انجام داده لذا لایحه تعیین نرخ تاکسی مجددا به صحن شورا خواهد آمد که اگر به تصویب برسد نرخ جدید به فرمانداری اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/83001/غ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول