اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر گرگان:

شهرداری هزینه‎کردها را به مردم اطلاع‎رسانی کند

یک عضو شورای اسلامی شهر گرگان گفت: مردم به منتخبان خود در شورای شهر اعتماد کردند لذا شهرداری باید میزان هزینه‎کردها را به صورت نمودار میله‎ای به مردم اطلاع‎رسانی کند.

شهرداری هزینه‎کردها را به مردم اطلاع‎رسانی کند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، عبدالرضا چراغعلی صبح امروز در جمع اعضای شورای اسلامی شهر گرگان اظهار داشت: شهرداری می‎تواند هزینه‎های شورای سوم را نیز در عملکرد هفت ماهه روی نمودار بیاورد و مردم را در این زمینه مطلع سازد که اگر دست و دلبازی‎هایی در دوره قبل وجود داشته جوابگو باشند.

یکی از نقایص شورای سوم نامشخص بودن تعهداتش است

این عضو شورای اسلامی شهر گرگان تصریح کرد: عملکرد شورا باید از فروردین تا پایان شهریورماه امسال روی نمودار بیاید تا  مشخص شود که در بخش ماده 17 چه اتفاقاتی افتاده است.

چراغعلی در خصوص درخواست متولیان ورزش استان از شورا برای برگزاری مراسم تجلیل هیئت‎های ورزشی افزود: نگران دست و دلبازی‎های شورای شهر در طی هفته‎های گذشته هستم.

وی خاطرنشان کرد: شورای شهر گرگان تنها شورایی است که امضای اعضا را در صورتجلسات خود ندارد و یکی از نقایص شورای سوم در همین مسئله بود که مشخص نیست چه چیزهایی را تعهد کرده است.

این عضو شورای اسلامی شهر گرگان گفت: درخواست شهرداری‌ها این بود که شورای شهر گرگان همانند 23 شورای شهرستان صورتجلسات را تنظیم کند و شورائیان آن را به امضا برسانند.

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان با بیان اینکه شورای سوم دو اشکال اساسی داشت، خاطرنشان کرد: معتقدم که صحن شورا باید صورتجلسه داشته باشد چراکه این یک قانون است و مصوبات باید در صحن شورا تصویب و به امضای اعضا برسد.

ناصر گرزین با بیان اینکه مصوبات باید علاوه بر افراد ذینفع به نمایندگان نیز اطلاع‎رسانی شود، اظهار داشت: دستور این اقدامات داده شده و در مرحله انجام است.

وی با اشاره به درخواست اداره کل ورزش و جوانان مبنی بر تجلیل از ورزشکاران گفت: تجلیل از روسا، نائب رئیس و دبیران هیئت‎های ورزشی تا سقف 25 میلیون ریال به تصویب اعضا رسید.

انتهای پیام/83001/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول