اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان خلخال خبر داد

بهره‌مندی 537 مددجو از تسهیلات کارگشایی

مدیر کمیته امداد شهرستان خلخال از بهره‌مندی 537 نفر از مددجویان کمیته امداد شهرستان خلخال از تسهیلات کارگشایی خبر داد.

بهره‌مندی 537 مددجو از تسهیلات کارگشایی

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بهرام علیقلی‌زاده عصر امروز در جلسه ستاد اشتغال کمیته امداد شهرستان خلخال، اظهار داشت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون افزون بر چهار میلیارد و 882 میلیون ریال تسهیلات کارگشایی به مددجویان تحت پوشش و افراد نیازمند این شهرستان پرداخت شده است.

وی تصریح کرد: این تسهیلات پرداختی در اختیار 537 نفر از مددجویان تحت حمایت و افراد بی‌بضاعت قرار گرفته است.

علیقلی‌زاده خاطر نشان کرد: تسهیلات پرداختی از منابع کمیته‌ امداد به صورت کاملاً قرض‌الحسنه برای رفع مشکلات مددجویان تحت حمایت و افراد نیازمند این شهرستان پرداخت شده است.

این مسئول در ادامه‌ سخنان خود با اشاره به فعالیت‌های کمیته‌ امداد در زمینه‌ محرومیت‌زدایی، اضافه کرد: از مهم‌ترین خدماتی که جهت رفع مشکلات مددجویان و افراد بی‌بضاعت صورت می‌گیرد، پرداخت تسهیلات کارگشایی است تا نیازهای اساسی آنان را رفع کرده و موجب دلگرمی آنها شود.

وی، گره‌گشایی از کار محرومان و نیازمندان را کاری شایسته و معنوی بیان کرد و ادامه داد: خداوند متعال همواره انسان‌ها را به دستگیری از نیازمندان و محرومان سفارش کرده که امیدواریم با بهره‌مندی از این رهنمون‌ها بتوانیم گام‌های اساسی در جهت محرومیت‌زدایی برداریم.

پرداخت 15 میلیارد ریال مستمری به مددجویان خلخالی

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیر کمیته‌ امداد شهرستان خلخال گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون افزون بر 15 میلیارد ریال مستمری به حساب سرپرست خانوارهای تحت حمایت واریز شده است.

علیقلی‌زاده افزود: مستمری پرداختی برای چهار هزار و 765 خانواده‌ تحت حمایت این نهاد مردمی پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه سه هزار و 144 خانواده‌ تحت پوشش بالای 60 سال سن دارند و در قالب طرح شهید رجایی به آنان خدمت‌رسانی می‌شود، تصریح کرد: یک‌هزار و 621 خانواده نیز از حمایت‌های این نهاد انقلابی بهره‌مند هستند.

علیقلی‌زاده با بیان اینکه مستمری ماهانه به منظور بهبود وضعیت معیشتی خانواده‌های تحت حمایت پرداخت می‌شود، خاطر نشان کرد: پرداخت مستمری در راستای جبران بخشی از کاستی‌ها و مایحتاج اساسی زندگی مددجویان انجام می‌شود تا برخی از نیازهای اساسی آنان را به حداقل رساند.

مدیر کمیته‌ امداد شهرستان خلخال با اشاره به اینکه در کنار پرداخت مستمری خدمات دیگری نیز برای خانواده‌های تحت پوشش صورت می‌گیرد، اضافه کرد: حمایت‌های رفاهی، آموزشی، بهداشتی، درمانی و... از دیگر خدماتی است که به مددجویان تحت حمایت ارائه می‌‌شود.

انتهای پیام/62004/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول