اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست کمیته امداد بیجار خبر داد

پرداخت 5 میلیارد تومان تسهیلات به مددجویان بیجار/ اختصاص 600 میلیون تومان به مشاغل خانگی

سرپرست کمیته امداد بیجار از پرداخت پنج میلیارد تومان تسهیلات در قالب 650 طرح به مددجویان کمیته امداد این شهرستان در سال‎جاری خبر داد.

پرداخت 5 میلیارد تومان تسهیلات به مددجویان بیجار/ اختصاص 600 میلیون تومان به مشاغل خانگی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، مجید خدابخشی شامگاه سه‌شنبه در جلسه کمیته هماهنگی ساماندهی سرمایه‌گذاری و توسعه اشتغال پایدار در روستاها و شهرهای زیر 20 هزار نفر جمعیت در سالن جلسات شهدای گمنام فرمانداری اظهار کرد: رویکرد جدید و هدف اصلی کمیته امداد توانمندی خانواده‌های نیازمند و خودکفایی و خوداتکایی افراد و حرفه‌آموزی و ایجاد اشتغال و درآمد برای روستاییان زیر پوشش است.

خدابخشی با بیان اینکه کمیته امداد در رسیدن به اهداف خود برای ایجاد اشتغال و خودکفایی در جامعه بسیار موفق بوده است یادآور شد: در بیجار نزدیک 350 خانوار زیر پوشش با کمک‌ها و آموزش‌های کمیته امداد به خودکفایی و توانمندی رسیده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از فعالیت‌های عمده و اساسی بحث اشتغالزایی برای توانمندسازی خانواده‌ها و آموزش در این زمینه است.

خدابخشی با بیان اینکه بحث آموزش و ارائه خدمات آموزشی مهم‌ترین مورد قبل از پرداخت تسهیلات است، گفت: بعد از مقوله بحث آموزش، پرداخت سرمایه و نهایتا بحث نظارت کافی برای پایداری اشتغال ایجاد شده صورت خواهد گرفت.

سرپرست کمیته امداد بیجار با بیان اینکه امسال از محل اعتبارات بانک و خود کمیته امداد حدود دو میلیارد و 200 هزار تومان هزینه شده است، خاطرنشان کرد: در شش ماهه اول سال 92 در بحث اشتغال 260 مورد از محل اعتبارات بانکی و کمیته امداد ایجاد اشتغال شده است.

به گفته سرپرست کمیته امداد بیجار، بیش از 70 درصد از خدمات  کمیته امداد بیجار به مناطق محروم اختصاص یافته است.

خدابخشی در پایان از اختصاص 600 میلیون تومان اعتبار به ایجاد مشاغل خانگی به کمیته امداد بیجار خبر داد و ایجاد اشتغال در مناطق محروم و روستاها و شهرهای زیر 20 هزار نفر جمعیت را عاملی برای ماندگاری روستاییان در این مناطق و جلوگیری از مهاجرت بی‌رویه به شهرها عنوان کرد.

انتهای پیام/79015/غ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول