اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار یزد:

توسعه ورزش همگانی در اولویت برنامه‌ریزی مسئولان ورزش یزد قرار گیرد

استاندار یزد گفت: توسعه و پیشرفت ورزش همگانی باید در اولویت برنامه‌ریزی مسئولان ورزش استان یزد قرار گیرد.

توسعه ورزش همگانی در اولویت برنامه‌ریزی مسئولان ورزش یزد قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، سیدمحمد میرمحمدی، عصر امروز در جمع اعضای هیئت ورزش‌های همگانی استان یزد اظهار داشت: ورزش همگانی نسبت به ورزش قهرمانی دارای اولویت و ارجحیت است و باید بیش از پیش مورد توجه مسئولان ورزش و برنامه‌ریزان استان یزد قرار گیرد

وی خاطرنشان کرد: با رشد و توسعه حمل و نقل و گسترش زندگی ماشینی، سرعت ابتلا به بیماری‌ها در جامعه بشری افزایش یافته و ورزش تنها راهکار برون رفت از مشکلات ایجاد شده توسط زندگی ماشینی است.

میرمحمدی بیان کرد: با وجود این مشکلات، نقش ورزش در سلامت جامعه بسیار مهم و ضروری است که باید برای این موضوع برنامه‌ریزی شود تا ورزش برای عموم مردم فرهنگ‌سازی شود و استقبال حداکثری مردم از ورزش را شاهد باشیم.

استاندار یزد اظهار داشت: پارک‌های سطح استان باید بیش از پیش به وسایل ورزشی تجهیز شود و ورزش همگانی در پارک‌ها با حضور مربیان حرفه‌ای انجام شود.

میرمحمدی تصریح کرد: مردم باید به ورزش کردن ترغیب شوند و قبل از ورزش قهرمانی بحث توسعه ورزش همگانی در اولویت قرار بگیرد زیرا با گسترش ورزش همگانی، می‌توان به قله‌های ورزش قهرمانی نیز دست یافت.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان یزد نیز در این دیدار  به تشریح برنامه‌های این هیئت پرداخت.

وحیدررضا خباززاده عنوان کرد: تلاش شده تا با گرفتن مصوبه از شورای شهر یزد، اغلب پارک‌های مرکز استان و فضاهای سبز، به وسایل ورزشی مجهز شوند.

وی بیان کرد: هیئت ورزش‌های همگانی برای توسعه ورزش‌های همگانی در سراسر استان یزد، نیازمند همراهی و مشارکت مردم و دستگاه‌های مختلف است.

در این نشست غلامحسین دشتی، معاون سیاسی امنیتی استاندار و عظیم‌زاده شهردار یزد نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/2464/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول