اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت مدیره مجمع خیران ورزش‌یار استان اصفهان:

توسعه فضای ورزش همگانی در دستور کار قرار دارد

رئیس هیئت مدیره مجمع خیران ورزش‌یار استان اصفهان گفت: توسعه فضای ورزش همگانی در دستور کار قرار دارد.

توسعه فضای ورزش همگانی در دستور کار قرار دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، نشست هیئت مدیره مجمع خیران ورزش یار استان اصفهان عصر امروز با حضور اعضای این مجمع برگزار شد.

محمد سلامتیان با بیان اینکه مجمع خیران ورزش‌یار با نگاه توسعه‌ای به امر پرورش توسعه فیزیکی اماکن ورزشی را مدنظر قرار داده است، تصریح کرد: مجمع خیران ورزش یار با مدنظر قراردادن سلامتی و شادمانی جوانان و ورزشکاران به دنبال ایجاد فضاهای ورزشی است.

وی با بیان اینکه ساخت و ساز و آماده سازی فضاهای پرورشی دغدغه اصلی این مجمع است تصریح کرد: لزوم توجه به سلامت جسم در راستای حفظ جان مطرح بوده و در آیات الهی نیز به این موضوع اشاره شده است.

رئیس هیئت مدیره مجمع خیران ورزش‌یار استان اصفهان با بیان اینکه باید به سلامتی و شادمانی جامعه کمک کرد، بیان کرد: ساخت و ساز ورزشی در این بخش مورد توجه است و خیران نیز به منظور تکمیل پروژه‌های در دست ساخت و نیمه تمام در این مجمع گرد هم  جمع شده‌اند.

وی با بیان اینکه در استان اصفهان 280 پروژه نیمه تمام ورزشی وجود دارد، تأکید کرد: مدت‌ها از آغاز ساخت این تعداد پروژه می‌گذرد و ما به دنبال این هستیم تا آنها را تکمیل و در اختیار جامعه ورزش قرار بدهیم.

سلامتیان با اشاره به اینکه سرانه پایین ورزشی شایسته اصفهان نیست، بیان کرد: تمام تلاش مجمع خیران ورزش‌یار استان این است که با تکمیل اماکن ورزشی زمینه شکوفایی استعدادهای نهفته را فراهم کنند.

*استفاده از ظرفیت خیران

به گزارش فارس، مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان نیز در این نشست گفت: پایین بودن سرانه ورزشی و کسب رتبه 26 در میان استان‌های کشور ما را بر آن داشت تا در راستای کاهش تصدی گری دولت از ظرفیت این خیران و تجربیات آنها استفاده کنیم.

محمدرضا محمدجواهری با بیان اینکه مجمع خیران ورزش‌یار استان اصفهان در سال 91 به ثبت رسمی رسید، یادآور شد: با تشکیل کارگروهی حمایت قانونی از طیف مجمع را پیگیری کردیم و ابزارها و حمایت قانونی از مجمع و پیشنهاد بودجه سال 93 را در راستای توسعه فعالیت‌های آن در نظر گرفتیم.

وی ادامه داد: 280 پروژه متوقف ورزشی با پیشرفت 70 درصدی داشتیم که با همت مجمع مقرر شد شناسنامه فنی این پروژه‌ها در اختیار خیران ورزش‌یار قرار بگیرد و به دنبال آن در هر جلسه خیران محترم به بررسی پروژه‌ها ورود می‌کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان اضافه کرد: هفده پروژه دیگر در حال حاضر مورد بررسی قرار گرفته که تکمیل آنها بودجه 12 میلیارد تومانی نیاز دارد و بخش بیشتر این بودجه از محل اعتبارات استانی تهیه می‌شود.

محمدجواهری در پایان با بیان اینکه استان اصفهان با وجود محدودیت‌ها به لحاظ زیرساخت‌ها از ظرفیت بسیار خوبی در بعد قهرمانی برخوردار است، ابراز داشت: با تکمیل این پروژه‌ها و حضور پررنگ خیران، شاهد افتخارات بیش از پیش ورزش اصفهان خواهیم بود.

انتهای پیام/63006/ذ40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول