اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان کوثر:

ورزش همگانی بستر سلامت اخلاقی را فراهم می‌آورد

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان کوثر گفت: ورزش همگانی بستری شایسته برای ارتقای اخلاق و معنویت در جامعه و صیانت از سلامت و عافیت تک تک افراد در برابر مشکلات و نارسایی‌های مختلف است.

ورزش همگانی بستر سلامت اخلاقی را فراهم می‌آورد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ناشر رضایی عصر امروز در جلسه مسئولان ورزش همگانی در کوثر اظهار داشت: مردم شهرستان کوثر در برنامه‌ها و فعالیت‌های ورزش همگانی مشارکت فعال دارند.

وی افزود: در هفته تربیت بدنی مسابقات و همایش‌های مختلفی در این شهرستان برگزار شد که حضور و مشارکت شهروندان این شهر به ویژه در بخش ورزش‌های همگانی در سطح بالایی بود.

رضایی تصریح کرد: در همایش پیاده‌روی خانوادگی که در منطقه دو شهری برگزار شد بیش از 700 نفر از شهروندان در کنار مسئولان شهر حضور داشتند.

این مسئول خاطر نشان کرد: همچنین در همایش دوچرخه‌سواری که در رده سنی آزاد برگزار شد بیش از 70 دوچرخه‌سوار در جاده سلامت این شهرستان رکاب زدند.

وی اضافه کرد: در هفته تربیت بدنی مسابقات مختلفی در شهرستان کوثر برگزار شد که حضور تماشاگران و علاقمندان این شهرستان در میادین و سالن‌های ورزشی این مسابقات را با شور و هیجان خاصی همراه کرده بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان کوثر ارتقا کیفی برنامه‌های ورزش همگانی در کنار افزایش کمی مشارکت مردمی را از اولویت‌های کاری اداره ورزش و جوانان شهرستان کوثر برشمرد.

رضایی بیان کرد: تا زمانی که بستر ورزش همگانی به شکل واقعی مهیا نشود امکان تحقق اهداف ورزش قهرمانی به وجود نمی‌آید.

وی در ادامه گفت: امیدواریم در حرکتی مثبت و سازنده ورزش همگانی و قهرمانی در مسیری متعالی حرکت کرده و بستر تحولی را در این حوزه شاهد باشیم.

انتهای پیام/62006/ک20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول