اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در اصفهان:

مردم اصفهان همواره حماسه‌ساز و ولایت‌مدار هستند

امام جمعه اصفهان گفت: اصفهانی‌ها همواره ولایت‌مدار و ولایی هستند و در ایثار و حماسه پیشتاز بوده‌اند.

مردم اصفهان همواره حماسه‌ساز و ولایت‌مدار هستند

آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان پیرامون روز 25 آبان روز حماسه و ایثار مردم اصفهان و روز تشییع 375 شهید گلگون کفن استان اصفهان اظهار کرد: 25 آبان یادآور ایثار، مقاومت، تعاون و شهادت قلمداد شده است و تشییع 375 شهید استان اصفهان در یک روز را نشانه در صحنه بودن ملت ایران دانست.

وی ابراز داشت: مردم اصفهان همانند مردم دیگر شهرهای کشور پیشگام عرصه دفاع حق علیه باطل بودند و همه می‌دانند وقتی چنین تلفاتی در یک استان داده می‌شود، روحیه مردم آن شهر تضعیف می‌شود، اما در آن روز مردم شهر اصفهان، تشییع با شکوهی را ترتیب دادند و بعد از آن روز بود که باز تعداد زیادی از بسیجیان و نیروهای مردمی داوطلب اعزام به جبهه شدند و کاروان‌ها و کمک‌های مردمی بسیاری برای جبهه‌ها ارسال شد، به همین مناسبت روز 25 آبان روز حماسه و ایثار اصفهان نامیده شد.

نماینده ولی فقیه در اصفهان بیان کرد: تقدیم کردن بیش از 23 هزار شهید در راه اسلام در هشت سال دفاع مقدس بی نظیر است، همچنین این استان افتخار تقدیم کردن بیش از 700 شهید روحانی را دارد که این خود دلیل دیگری بر پیشتاز بودن اصفهانی‌ها در ایثار و حماسه است.

امام جمعه اصفهان تصریح کرد: اصفهانی‌ها همواره ولایت مدار بوده و ولایی هستند و در ایثار و حماسه پیشتاز بوده‌اند و این ایثار و جانبازی اصفهانی‌ها در هشت سال جنگ تحمیلی هم زبان زد بود و به نحوی شجاعت و ولایت مداری نیروهای بسیجی اصفهانی معروف بود که برای هر عملیات سخت و پیچیده از نیروهای اصفهانی استفاده می‌کردند.

وی با یاد کردن از اینکه در چنین روزی در سال‌های قبل نیروهای انقلابی خدمت رهبر معظم انقلاب رسیدیم و شایسته و سزاوار است که هرسال این  حماسه‌ها و جانبازی‌ها گرامی داشته شود، اضافه کرد: مردم اصفهان همواره درطول تاریخ آمادگی خود را برای مقابله و مبارزه با دشمن به اثبات رسانیده‌اند و در حال حاضر این آثار و حماسه در وجود اصفهانی‌ها کمتر نشده است بلکه بیشتر از قبل هم شده است.

انتهای پیام/63001/ع30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول