اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار آمل خبر داد

برگزاری نخستین همایش شهروند الکترونیک شمال کشور در آمل

شهردار آمل گفت: نخستین همایش منطقه‌ای بین استان‌های شمالی کشور مازندران، گیلان و گلستان با محوریت شهرداری و شهروند الکترونیک در آمل برگزار می‌شود.

برگزاری نخستین همایش شهروند الکترونیک شمال کشور در آمل

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل به نقل از روابط عمومی شهرداری آمل، احمد امیرسلیمانی اظهار داشت: این همایش با همکاری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، استانداری مازندران و اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مازندران به میزبانی سازمان فن‌آوری اطلاعات شهرداری آمل برگزار می‌شود.

وی افزود: ارتباط نهادهای اجرایی جهت تدوین برنامه جامع شهری، نقش و تاثیر نهادهای مختلف دولتی و غیردولتی و شهروندان در مدیریت و تحقق توسعه پایدار شهری و ارائه راهکارهایی جهت نقش‌آفرینی بیشتر نهادها و شهروندان در پروسه توسعه پایدار شهری از اهداف این همایش است.

امیرسلیمانی بیان کرد: شهرداری و شهروند الکترونیک، سیستم یکپارچه شهرسازی، اتوماسیون‌های اداری، GIS، ناوگان حمل‌و نقل الکترونیکی، ترافیک و دوربین‌های کنترلی از محورهای این همایش است.

وی افزود: این همایش در روز بیست و هفتم آذر ماه سال‌جاری همراه با غرفه‌های نمایشگاهی حوزه فناوری اطلاعات برگزار می‌شود.

شهردار آمل در پایان یادآور شد: جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت سازمان فن‌آوری اطلاعات شهرداری آمل به نشانی Amolfava.ir مراجعه و یا با دبیرخانه همایش با شماره تلفن‌های 01212233700 و 01212233044 تماس حاصل کنند.

انتهای‌پیام/86011/ل/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول