اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سید مرتضی نبوی:

مرحوم عسگراولادی مطیع محض ولایت بود

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام مرحوم عسگراولادی را مطیع محض ولایت دانست و گفت: این مجاهد خستگی‌ناپذیر نماد عشق به امام راحل و رهبر معظم انقلاب بود و الگوی ارزشمندی برای مردم ایران به شمار می‌رود.

مرحوم عسگراولادی مطیع محض ولایت بود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، ظهر امروز به مناسبت سالروز شهادت امام سجاد (ع) و گرامیداشت یاد و خاطره مجاهد صادق و یاور امام راحل و رهبری، مرحوم حبیب‌الله عسگراولادی مراسمی از سوی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین، استاندار قزوین، اداره کل کمیته امداد امام خمینی در مسجد شیخ‌الاسلام برگزار شد.

سیدمرتضی نبوی در این مراسم ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) و شهادت امام سجاد (ع) اظهار داشت: امام سجاد (ع) نقش برجسته‌ای در افشا کردن چهره واقعی یزید و بنی‌امیه و تبیین قیام حسینی به جهانیان ایفا کرد.

وی با اشاره به ابعاد شخصیتی مرحوم عسگراولادی بیان کرد: این مجاهد دوران زندگی خود را برای خدمت به محرومان و نیازمندان صرف کرد و یکی از مفسران قرآن کریم بود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اضافه کرد: مرحوم عسگراولادی از مجاهدان خستگی‌ناپذیر و چهره‌های مؤثر در پیروزی انقلاب اسلامی ایران بود که سابقه بیش از 50 سال مبارزه وی با رژیم طاغوت حکایت از اعتقاد عمیق این شخصیت وارسته به استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارد.

نبوی تصریح کرد: مرحوم عسگراولادی مبارزی بود که با ایمان به حقانیت مبارزه حضرت امام (ره) و روحانیت علیه استبداد و استعمار 13 سال زندان و شکنجه را تحمل کرد.

این مسئول ادامه داد: این شخصیت وارسته پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران نیز در دولت‌‌های مختلف و مسئولیت‌های متعدد به مردم و نظام خدمت کرد.

مدیر مسئول روزنامه رسالت مرحوم عسگراولادی را مطیع محض ولایت دانست و گفت: این مجاهد خستگی‌ناپذیر نماد عشق به امام راحل و رهبر معظم انقلاب بود و الگوی ارزشمندی برای مردم ایران به شمار می‌رود.

نبوی با اشاره به اینکه مرحوم عسگراولادی الگوی خدمت به مردم جامعه به خصوص نیازمندان بود، عنوان کرد: این یاور امام راحل و رهبر معظم انقلاب به دنبال خدمت به مردم بود و در کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) نیز تمام ساعات کاری خود را برای رفع مشکلات خانواده‌های محروم صرف می‌کرد.

این مسئول با اشاره به دیگر ابعاد شخصیتی این مجاهد خاطرنشان کرد: وی شخصیتی بی‌نظیر بود و ویژگی‌های بارزی چون ایمان، بصیرت، اخلاص، صداقت و حرکت در مسیر اسلام ناب محمدی در او به خوبی مشهود بود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام یادآور شد: مرحوم عسگراولادی در دوران حیات سیاسی و اجتماعی خود، فردی ممتاز بود و با جذب جوانان در حزب مؤتلفه همواره بهترین نیروهای انقلاب اسلامی را پرورش داد.

انتهای پیام/77010/ق30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول