اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم علی‎آباد کتول در مجلس:

حرکت‎های سیاسی عسکراولادی برای حفظ و استمرار انقلاب بود

نماینده مردم علی‎آباد کتول در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عسکراولادی یکی از مدافعان نظام، انقلاب و رهبری بود، گفت: حرکت‎های سیاسی این مجاهد فی‎سبیل‎الله در راستای حفظ و استمرار انقلاب اسلامی بوده است.

حرکت‎های سیاسی عسکراولادی برای حفظ و استمرار انقلاب بود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، رحمت‎الله نوروزی عصر امروز در مراسم هفتمین روز درگذشت حبیب‌الله عسکراولادی در گرگان اظهار داشت: عسکراولادی یکی از سران حرکت‎های فرهنگی در کشور محسوب می‎شد که در قالب ائتلاف گروه‎های مسلمان و انقلابی فعالیت می‎کرد.

وی تصریح کرد: یکی از درس‎هایی که عسکراولادی به ما آموخت این بود که فرزندان انقلاب با هر گرایشی باید جاذبه زیاد و دافعه حداقلی داشته باشند تا بتوانند یارگیری کنند.

نماینده مردم علی‎آباد کتول در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه افراد مومن و انقلابی باید در مسیر ولایت فقیه حرکت کنند، افزود: یکی از رویکردهای اساسی عسکراولادی حرکت در مدار ولایت بود و وی معتقد بود که باید خود را هماهنگ با ولایت کنیم چراکه ولایت فقیه در عصر غیبت همان ولایت رسول‎الله (ص) است.

نوروزی نقش عسکراولادی را در آگاهی‎بخشی و بصیرت‎افزایی جامعه مهم خواند و بیان داشت: وی به دنبال این بود که مردم بدانند دشمنان قسم‌خورده انقلاب اسلامی تلاش دارند با عده‎ای از عناصر داخلی به نظام ضربه وارد کنند بر همین اساس سعی داشت تا مردم را از موضوعات پیرامونی مطلع سازد.

وی خاطرنشان کرد: در ماجرای سال 1378 و 1388 وی همواره به دنبال تبیین بود لذا استان به استان و شهر به شهر برای اینکه جامعه را هوشیار کند سفرهای مختلفی داشت چراکه حرکت فتنه یک انقلاب مخملی بود و دولت‌های بزرگ درصدد این بودند تا اسلام را ساقط کنند.

نماینده مردم علی‎آبادکتول در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: عسکراولادی برای پایداری اسلام و به اهتزاز درآوردن پرچم اسلامی در اقصی ‌نقاط جهان معتقد بود که باید ابتدا 2 میلیارد مسلمان با یکدیگر وحدت داشته باشند و در داخل کشور نیز این تعامل و همبستگی بین امت اسلام وجود داشته باشد.

نوروزی با بیان اینکه روحیه خدمتگزاری عسکراولادی تحسین‎برانگیز بود، گفت: عسکراولادی چند روز قبل از بستری شدن در بیمارستان دی در یکی از استان‎های محروم کشور از صبح تا پاسی از شب مشغول پذیرش مددجویان کمیته امداد بود و در راستای بررسی مشکلات و آسیب‎های اجتماعی درصدد خدمت بیشتر به آنها بود.

حبیب‌الله عسکر‌اولادی از مبارزان انقلاب اسلامی و دبیرکل جبهه پیروان خط امام 14 آبان ماه امسال و همزمان با نخستین روز ماه محرم‌ در سن 82 سالگی درگذشت.

انتهای پیام/83001/غ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول