اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد‌

مراسم یادبود ‌عسکراولادی فردا در حسینیه ثارالله یاسوج برگزار می‌شود

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) گچساران گفت: مراسم بزرگداشت مرحوم عسکراولادی، سه‌شنبه ساعت 10 صبح در حسینیه ثارالله یاسوج برگزار می‌شود.

مراسم یادبود ‌عسکراولادی فردا در حسینیه ثارالله یاسوج برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، امرالله فروزنده عصر امروز در حاشیه برگزاری مراسم یادبود مرحوم عسکراولادی در مسجد شهیدان این شهرستان اظهار کرد: مرحوم عسکراولادی علاوه بر سوابق انقلابی خود، علاقه عجیبی به نسبت به فقرا داشت و با آنها مأنوس بود.

مدیر کمیته امداد گچساران با بیان این‌که دغدغه مرحوم عسکراولادی نسبت به فقرا و نیازمندان بر کسی پوشیده نیست، افزود: این دغدغه و نگرانی مرحوم آنچنان بود که وی نماینده کمیته امداد در زمان امام راحل همچنین در زمان رهبری مقام معظم رهبری و عضو شورای پنج نفره سرپرستی کمیته امداد بود.

فروزنده تصریح کرد: با توجه به حسن نیت مرحوم عسکراولادی نسبت به فقرا، نیازمندان و کمیته امداد و تلاش‌های وی در راستای کمک به نیازمندان به پاس زحمات و تلاش‌های وی مجلس یادبود آن مرحوم طی مراسمی به همت کمیته امداد امام خمینی(ره) گچساران و حزب مؤتلفه این شهرستان با همکاری ستاد برگزاری نماز جمعه، حوزه علمیه برادران، روابط عمومی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز، هیئت امنا و کانون فرهنگی مسجد شهیدان، مجمع امور صنفی، شورای شهر و شهرداری دوگنبدان، اداره تبلیغات اسلامی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دیگر ادارات در محل مسجد شهیدان گچساران برگزار شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) گچساران از برگزاری مراسم یادبود مرحوم عسکراولادی در یاسوج خبر داد.

فروزنده گفت: به همت کمیته امداد امام خمینی(ره) کهگیلویه و بویراحمد، مراسم بزرگداشت مرحوم عسکراولادی فردا سه‌شنبه ساعت 10 صبح در حسینیه ثارالله واقع در خیابان ارتش برگزار می‌شود.

انتهای پیام/82001/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول