اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بادامچیان در جمع خبرنگاران:

مرحوم عسکراولادی در کار تشکیلاتی بر اساس تفکر شهید بهشتی حرکت می‌کرد

قائم‌مقام دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی گفت: مرحوم عسکراولادی در کار تشکیلاتی خود بر اساس تفکر شهید بهشتی حرکت می‌کرد و معتقد بود باید در طول ولایت حرکت کرد.

مرحوم عسکراولادی در کار تشکیلاتی بر اساس تفکر شهید بهشتی حرکت می‌کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، اسدالله بادامچیان عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی و از هم‌رزمان مرحوم حبیب‌الله عسکراولادی در حاشیه مراسم ترحیم آن مرحوم در مسجد سید اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مرحوم عسکراولادی انسانی بود که در زندگی‌اش بر سه محور حرکت کرد.

وی ابراز کرد: ولایت‌مداری، فقاهت‌محوری و هم‌سویی با روحانیت، سه ویژگی خاصی بود که موجب شد وجود آن مرحوم در همه ابعاد پربرکت باشد.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی بیان کرد: مرحوم عسکراولادی ضمن اینکه در حزب موتلفه اسلامی و جبهه پیروان خط امام و رهبری به عنوان یک شخصیت برجسته و مسئول عالی در حزب سیاسی حرف اول را می‌زد، اما هرگز در جناح‌ها و احزاب سیاسی تعصب و شخصیت‌زدگی نداشت و با همه همراه بود.

وی گفت: مرحوم عسکراولادی در کار تشکیلاتی خود بر اساس تفکر شهید بهشتی حرکت می‌کرد و معتقد بود که باید در طول ولایت حرکت کرد.

بادامچیان تصریح کرد: از اعتقادات آن مرحوم در کار سیاسی و حزبی این بود که یک حزب اسلامی در عین حفظ استقلال حزبی خودش، چنانچه بخواهد ولایی باشد، باید با همه مردم باشد، چرا که ولایت مردمی است.

وی افزود: از دیگر توصیه‌های آن مرحوم در کار تشکیلاتی این بود که اگر ولایت با همه بامحبت رفتار می‌کند، یک حزب سیاسی ولایی نیز باید این‌چنین رفتار کند.

قائم‌مقام دبیر کل حزب موتلفه اسلامی خاطرنشان کرد: از جمله کارها و فعالیت‌هایی که مرحوم عسکراولادی در ماه‌های آخر عمر خود به آن اهتمام می‌ورزید، حفظ وحدت جامعه اسلامی در ایران و اتحاد همه نیروهای انقلابی در جامعه بود.

وی در پایان اظهار کرد: آن مرحوم تلاش همه‌جانبه‌ای داشت و سعی می‌کرد همه نیروهایی که ولایت‌فقیه، انقلاب اسلامی و قانون اساسی را قبول دارند، را متحد کند و به دور یکدیگر جمع کند.

انتهای پیام/63001/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول