اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه:

عسکراولادی متعلق به گروه خاصی نبود/در پیمان به رهبری تردیدی نداشت

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه گفت: عسکراولادی متعلق به گروه خاصی نبوده و از مواردی که به آن شخصیت نسبت دادند، یار دیرینه امام و رهبری بوده که در پیمان ه رهبری و ولایت لحظه‌ای تردید نکرد.

عسکراولادی متعلق به گروه خاصی نبود/در پیمان به رهبری تردیدی نداشت

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حمیدرضا ترقی ظهر امروز در مراسم ترحیم و بزرگداشت مرحوم عسکراولادی که به همت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، اظهار کرد: حضور پرشور مردم در این مراسم نشان از این دارد که این عالم فرهیخته و برجسته متعلق به یک گروه نبوده، بلکه تعلق خاطر خاصی به امام و رهبری داشت.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه ادامه داد: از سوی شورای مرکزی کمیته امداد و حزب موتلفه و به عنوان کسی که 40 سال در خدمت مرحوم عسکراولادی بودم، از حضور پرشور و حماسی کلیه کسانی که در این مراسم معنوی شرکت کردند، تشکر و قدردانی می‌کنم.

وی برگزاری مراسم بزرگداشت شخصیت‌هایی همچون عسکراولادی را دارای درس‌ها و عبرت‌های فراوان و متعددی دانست و گفت: امیدواریم بتوانیم تا ایام چهلمین روز و سالگرد این فقید و شخصیت برجسته آثار و برکات اعتقادی، فرهنگی، سیاسی و امدادی این شخصیت بزرگ را برای مردم روشن‌تر کنیم.

ترقی با تاکید بر این که پرداختن به خصوصیات و شخصیت والا و برجسته مرحوم عسکراولادی به فرصت و زمان بیشتری نیاز دارد، گفت: از مواردی که به آن شخصیت نسبت دادند، یار دیرینه امام و رهبری بوده که در پیمان به رهبری و ولایت لحظه‌ای تردید نکرد.

عضو شورای مرکزی کمیته امداد به شخصیت‌ مرحوم عسکر اولادی اشاره کرد و گفت: این عالم برجسته و یار دیرینه امام و رهبری در دوران جوانی مسیر ایمان و تقوا، اعتقاد به خدا و قیامت و دین مبین اسلام را همواره بر می‌گزید.

وی اشاره‌ای به دوران زندان و اسارت عسکراولادی کرد و گفت: مرحوم عسکراولادی در زندان تمام وقت خود را به تبدیل کردن زندان به یک دانشگاه می‌گذاشت و تفسیر و آموزش نهج‌البلاغه و تاریخ معاصر انقلاب را در دوران اسارت به دیگر هم‌رزمان آموزش می‌داد.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اذعان کرد: حضور مرحوم عسکراولادی در زندان‌ از وی شخصیتی ساخت که در طول حیات سیاسی، اجتماعی و فرهنگی خود ذره‌ای تردید به خود راه نداد.

ترقی با بیان این‌که مرحوم عسکراولادی 13 سال زندان را با همه مشکلات و مشقت فراوان تحمل کرد، گفت: این شخصیت برجسته زندان را فرصتی برای رشد و ساختن خود و دیگران می‌دانست و همواره از فرصت‌ها استفاده لازم را می‌برد.

ترقی بیان کرد: عسکراولادی تا سال 39 و 40 در هیچ جریان و تشکلی حضور نیافت و به دنبال جریانی بود که در مسیر رهبری و انقلاب حرکت کند.

انتهای پیام/82011/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول