اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی بیرجند خبر داد

وجود 1100 نسخه کتاب کودک در کتابخانه استاد سعیدی بیرجند

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی بیرجند گفت: در حال حاضر یک‌هزار و 100 نسخه کتاب کودک برای استفاده کودکان در کتابخانه استاد سعیدی بیرجند موجود است.

وجود 1100 نسخه کتاب کودک در کتابخانه استاد سعیدی بیرجند

محمود کاظم‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار کرد: کتابخانه استاد سعیدی یکی از مهم‌ترین کتابخانه‌های عمومی بیرجند است.

وی با بیان این‌که این کتابخانه یکی از نخستین کتابخانه‌ها در سطح استان بوده که تا ساعت 12 شب به افراد متقاضی سرویس می‌دهد، ادامه داد: کتابخانه استاد سعیدی بیرجند در حال حاضر با کمبود فضا مواجه است.

عضویت 209 کودک در کتابخانه استاد سعیدی بیرجند

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی بیرجند تصریح کرد: در حال حاضر 209 کودک عضو کتابخانه استاد سعیدی هستند.

کاظم‌زاده به تعداد کتاب‌های موجود در بخش کودکان این کتابخانه اشاره کرد و افزود: در حال حاضر یک‌هزار و 100 نسخه کتاب کودک برای استفاده کودکان در کتابخانه استاد سعیدی موجود است.

وی با بیان این‌که بخش مرجع یکی از مهم‌‌ترین بخش‌های کتابخانه است، یادآور شد: کتابخانه استاد سعیدی دارای 110 عنوان کتاب مرجع است.

وجود 255 نسخه کتاب چاپ سنگی در کتابخانه استاد سعیدی

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی بیرجند با بیان این‌که هفت کتاب خطی در این کتابخانه وجود دارد، متذکر شد: همچنین این کتابخانه دارای 255 نسخه کتاب چاپ سنگی است.

کاظم‌زاده با بیان این‌که دانشجویان برای نوشتن پایان نامه‌های خود با موضوع بیرجند شناسی و استان شناسی نیاز به کتب مختلف در این زمینه دارند، خاطرنشان کرد: در حال حاضر 100 عنوان کتاب استان‌شناسی در کتابخانه استاد سعیدی وجود داشته و باید این بخش غنی‌تر شود.

انتهای پیام/69021/ق20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول