اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید کرمان خواستار شد

نصب ایستگاه مطالعه سیار در گلزار شهدای کرمان

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان با اشاره به ظرفیت بالای گلزار شهدای کرمان به واسطه حضور مردم ‌تصریح کرد: این مکان قابلیت نصب یک باب کتابخانه سیار را دارد.

نصب ایستگاه مطالعه سیار در گلزار شهدای کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، سردار محمدرضا حسنی‌سعدی صبح امروز در آیین تجدید میثاق کتابداران کتابخانه‌های عمومی کرمان با شهدا اظهار داشت: گلزار شهدای کرمان امانتدار یک هزار شهید دفاع از اسلام و میهن اسلامی است که آخرین شهید آن محمد جمالی از مدافعان حرم حضرت زینب (س) است.

وی ابراز داشت: زیارت قبور شهدا از زمانی که حضرت زهرا (س) به زیارت قبور شهدای جنگ اُحد می‌رفتند به عنوان یک سنت حسنه به یادگار مانده است.

حسنی‌سعدی افزود: گلزار شهدا یکی از مکان‌هایی است که مایه آرامش و سرشار از معنویت است و جمعیت کثیری را روزانه به میهمانی می‌طلبد.

وی با اشاره به ظرفیت بالای گلزار شهدای کرمان به واسطه حضور مردم در این مکان مقدس تصریح کرد: این مکان قابلیت نصب یک باب کتابخانه سیار را دارد.

حسنی‌سعدی گفت: هویت، اندیشه و نگاه شهدا به جهان برگرفته از کتاب‌ بود و همواره کتاب‌هایی مانند نهج‌البلاغه و مفاتیح‌الجنان و کتاب‌های شهید مطهری را به همراه داشتند.

وی با اشاره به اهمیت حرفه کتابداری خاطر نشان کرد: بخش مهمی از وقت شهدای ما به مطالعه می‌گذشت و با وجود این کتاب‌ها مسیر زندگی خود را تغییر دادند و به عالی‌ترین مقام رسیدند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان خطاب به کتابداران و فعالان عرصه کتاب گفت: با هر شیوه‌ای باید جامعه و جوانان را بیشتر با کتاب مأنوس کرد و نیازهای جامعه را در قالب مباحث جذاب و دوست‌داشتنی ارائه داد.

حسنی‌سعدی عنوان کرد: کتابخانه‌داران، فعالان کتاب، خیران کتابخانه‌ساز را تشویق‌ و معرفی کنیم و رسانه‌ها به معرفی تازه‌های کتاب بپردازند.

انتهای پیام/80017/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول