اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس خبر می‌دهد

نواختن زنگ مطالعه در مدارس رامسر

زنگ هفته کتاب و کتابخوانی در مدارس رامسر نواخته شد.

نواختن زنگ مطالعه در مدارس رامسر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از رامسر، صبح امروز همزمان با آغاز هفته کتاب و کتابخوانی، زنگ مطالعه در مدرسه نمونه دولتی فاطمیه رامسر نواخته شد.

سرپرست اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان رامسر دلیل نواختن زنگ مطالعه را برای دانش‌آموزان بیان کرد و گفت: اهمیت کتاب و کتابخوانی بر کسی پوشیده نیست.

وی با بیان اینکه 25 آبان تا دوم آذر هفته کتاب و کتابخوانی است، اظهار داشت: هر چیزی باید جایگاه خود را داشته باشد و این خانواده‌ها هستند که می‌توانند نقش بارزی را برای کتابخوان کردن کودکان‌شان ایفا کنند.

سلمان طالشی با اعلام اینکه فرهنگ مطالعه باید از والدین به کودکان انتقال یابد،خاطر نشان کرد: اگر پدر و مادر به کتاب خواندن مشغول باشند کودکان هم با دیدن آنها راغب به مطالعه می‌شوند.

سرپرست اداره کتابخانه‌های رامسر تاکید کرد: باید عادت کتاب خواندن ایجاد شود.

برزگر رابط فرهنگی کتابخانه‌های عمومی شهرستان رامسر در حاشیه آیین زنگ مطالعه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در رامسر گفت: به منظور ترویج فرهنگ مطالعه،نواختن زنگ مطالعه در یکی از مدارس رامسر صورت گرفته است.

معصومه فتوک ابراز داشت: امید است که دانش‌آموزان به همراه معلمان و والدین،با شرکت گسترده در فعالیت‌های کتابخوانی با عضویت از ترویج مطالعه حمایت کنند.

وی خاطر کرد: هدف از اجرای طرح نواختن زنگ مطالعه در افزایش سرانه مطالعه در کشور بسیار مفید است.

برزگر تصریح کرد: عضویت رایگان،برگزاری همایش کتاب و کتابخوانی،نمایشگاه کتاب و تقدیر از برگزیدگان در مسابقات کتابخانه‌های رامسر از جمله فعالیت کتابخانه‌های رامسر در هفته کتاب و کتابخوانی است.

انتهای پیام/86024/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول