اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم دشتستان در مجلس خبر داد

برگزاری جشنواره آیین‌های سنتی و بازی‌های محلی و عشایری در تنگ‌ارم

نماینده مردم دشتستان در مجلس از برگزاری جشنواره آیین‌های سنتی و بازی‌های محلی و عشایری در تنگ‌ارم خبر داد.

برگزاری جشنواره آیین‌های سنتی و بازی‌های محلی و عشایری در تنگ‌ارم

حجت‌الاسلام سیدمهدی موسوی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: بخش ارم از بخش‌های سرسبز و مهم در استان بوشهر است و در حوزه کشاورزی جایگاه خاصی دارد.

وی افزود: تلاش برای بهبود وضعیت کشاورزی این منطقه در دستور کار قرار دارد و با همکاری شرکت آب منطقه‌ای استان برای رفع معضلات آب آشامیدنی این منطقه نهایت تلاش خود را به کار می‌گیریم.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: با سرکشی به این بخش نسبت به رفع معضلات منطقه تصمیماتی اتخاذ شده که به فضل خدا با تلاش مسئولان به تدریج شاهد رفع مشکلات خواهیم بود.

موسوی‌نژاد تصریح کرد: تخصیص یکدستگاه خودروی سمند و دو دستگاه موتورسیکلت برای پاسگاه انتظامی ارم و همچنین تخصیص 50 میلیون ریال برای تسویه بدهی‌های پاسگاه تنگ‌ارم از جمله این برنامه‌هاست.

وی از تخصیص 300 میلیون ریال برای کمک هزینه خرید تجهیزات مدارس ارم خبر داد و اضافه کرد: این مسئله به منظور تقویت زیرساخت‌های علمی انجام شده است.

موسوی‌نژاد تاکید کرد: تسطیح و حصارکشی چهار زمین ورزشی روستایی، اعطای وام و خدمات حمایتی به کشاورزان و افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی و خرید ملزومات دو تیم ورزشی پسران و یک تیم ورزشی بانوان و تسریع در تقویت آنتن‌دهی تلفن همراه نیز از دیگر برنامه‌هایی است که مصوب شده است.

وی بیان کرد: همچنین مقرر شد که جشنواره آیین‌های سنتی و بازی‌های بومی محلی و عشایری در بهمن ماه سال جاری در بخش ارم برگزار شود.

موسوی‌نژاد گفت: از همه توان و ظرفیت موجود برای رشد و پیشرفت این منطقه استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام/2452/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول