اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی:

روستاهای دشتستان نیازمند توجه بیشتر و موثرتری هستند

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: روستاهای دشتستان نیازمند توجه بیشتر و موثرتری هستند.

روستاهای دشتستان نیازمند توجه بیشتر و موثرتری هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد صبح امروز در بازدید از روستای شول ضمن تاکید بر پیگیری برای حل مشکلات اظهار داشت: رفع دغدغه‌های مردم به ویژه در مناطق صعب‌العبور و دور از مرکز باید در اولویت قرار بگیرد.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی افزود: اکثر اعتبارات و مصوبات باید برای روستاهای دوردست باشد زیرا مردم شهرها به دلیل حضور در مرکز و دسترسی به امکانات بیشتر، مشکلات کمتری دارند.

وی خاطرنشان کرد: قطعا پیگیری‌های لازم برای حل مشکلات و معضلات مردم و برآورده کردن نیازهای آنها را انجام خواهیم داد تا شرمنده مردم و شهدا نشویم.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: روستاهای دشتستان نیازمند توجه بیشتر و موثرتری هستند و هیچ روستایی به دلیل کم بودن تعداد جمعیت نباید مورد کم‌توجهی قرار گیرد.

موسوی‌نژاد ابراز داشت: توزیع عادلانه امکانات در روستاها و شهرهای دشتستان باید مورد توجه متولیان و تصمیم‌گیران قرار گیرد و نباید تبعیضی صورت گیرد.

وی گفت: مسئولان باید در بین مردم حضور یابند و مشکلات آن‌ها را از نزدیک ببینند و برای حل این مشکلات تلاش کنند و نباید کم‌کاری و اجحافی توسط مسئولان صورت گیرد.

موسوی‌نژاد با بیان اینکه مسئولان باید با تمامی منابع و امکاناتی که در اختیار دارند برای رفع این مشکلات برنامه‌ریزی و تلاش کنند، افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی باعث شده تا شاهد ارائه خدمات بسیار خوبی در نقاط مختلف کشور و در شهرها و روستاها باشیم.

بازدید از کوچه‌های روستا و محل‌های احداث پل و سرکشی به خانواده شهید غلامحسین عرب از برنامه‌های حجت‌الاسلام موسوی‌نژاد در روستای شول بود.

انتهای پیام/2452/ط20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول