اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بستک:

همایش سرمایه‌گذاری بستک فرصتی مناسبت برای توسعه است

فرماندار بستک گفت: برگزاری همایش سرمایه‌گذاری در بستک فرصتی مناسب برای توسعه این شهرستان است.‎‌

همایش سرمایه‌گذاری بستک فرصتی مناسبت برای توسعه است

محمد مشتاق‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بستک با اشاره به برگزاری پنجمین کارگروه نشست اشتغال این شهرستان، با بیان اینکه همایش سرمایه‌گذاری که مقرر است در این شهرستان برگزار شود فرصت خدمت به مردم را برای مسئولان شهرستان فراهم می‌کند، اظهار داشت: در نشست مذکور اعضای مربوطه با جمع‌بندی موضوعات مطروحه آخرین برنامه‌ها را مورد بررسی قرار دارند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به «مظلومیت» امام حسین (ع) و یارانش اشاره کرد و الگو گرفتن از شهیدان کربلا را به عنوان وظیفه مهم همه آزادی‌خواهان قلمداد کرد.

وی انجام خدمت به مردم را به عنوان یکی از مهمترین اهداف همه مسئولان برشمرد و خاطرنشان کرد: همایش سرمایه‌گذاری بهانه خوبی برای خدمت به همه مجموعه مدیران شهرستان داده و باید قدر آن را دانست.

مشتاق‌زاده با اشاره به نامگذاری سال‌جاری به عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، همایش سرمایه‌گذاری را برنامه‌ای مهم در جهت تحقق این شعار زیبا در شهرستان بستک ارزیابی کرد.

فرماندار بستک در ادامه به همین منظور از همه دستگاه‌ها خواست تا به هر نحو ممکن به برگزاری هر چه بهتر این همایش کمک کنند.

بهرام فولاد چنگ مدیر اداره کار بستک نیز در ادامه با اشاره به برگزاری نشست‌های گذشته با بیان اینکه مقدمات نخستین همایش سرمایه‌گذاری شهرستان بستک فراهم شده است، افزود: برای داشتن خروجی خوب و گرفتن نتایج و رسیدن به اهداف کلان اقتصادی از این همایش، برنامه‌ریزی و تدارکاتی نیاز است که فرماندار شهرستان تمامی این‌ها را فراهم کرده و از ادارات درخواست شده است بسته‌های حمایتی اداره متبوع خود را هر چه سریع‌تر به دبیرخانه همایش ارسال کنند.

انتهای پیام/88006/ر20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول