اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی

فرمانده جدید سپاه بستک منصوب شد

فرمانده جدید سپاه بستک با حضور مسئولان و مقامات محلی منصوب شد.

فرمانده جدید سپاه بستک منصوب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بستک، فرماندار این شهرستان ظهر امروز در این مراسم با تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان، الگوی همه بسیجیان ایران را امام حسین (ع) دانست و اظهار داشت: سپاه پاسداران بارها در صحنه‌های مختلف گوش به فرمان مقام معظم رهبری از گذرگاه‌های دشوار عبور کرده است.

محمد مشتاق‌زاده آمریکا را شکست خورده انقلاب اسلامی دانست و عنوان کرد: ما انقلاب اسلامی را با دست‌های خالی به پیروزی رساندیم و آمریکا را از ایران بیرون کردیم و پس از آن توانستیم در جنگی نابرابر در مقابل آمریکا و تمام متحدان منطقه‌ای و اروپایی، دشمن را شکست دهیم.

وی با اشاره به مأموریت‌های گسترده سپاه در عرصه‌های مختلف جامعه تاکید کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماموریت‌های زیادی را بر عهده دارد و هدف اصلی این نهاد پاسداری از انقلاب اسلامی ایران است.

رئیس شورای تامین شهرستان بستک تصریح کرد: سپاهیان در هر میدانی که وارد شده‌اند چه در 8 سال دفاع مقدس با ایثارگری‌ها و چه اکنون در عرصه‌های عمران و آبادانی، توسعه اقتصادی کشور، صنایع دفاعی، مقابله با جنگ نرم و سایبریک و عرصه‌های مختلف فرهنگی سرافراز بیرون آمده‌اند.

مشتاق‌زاده با اشاره به خصوصیات برجسته سربازان نظام و ولایت افزود: سپاه با پشتوانه بزرگترین و بهترین خصایص معنوی، دینی و الهی در پشت سر ولایت، مدافع آرمان‌های نظام و انقلاب اسلامی بوده و خواهد بود و در این راه از بذل جان خود دریغ نخواهد کرد.

فرماندار بستک در پایان سخنان خود از زحمات صادقانه سرهنگ حبیب‌الله سهرابی قدردانی و برای سرگرد حسین درویشی فرمانده جدید سپاه بستک آرزوی موفقیت نمود.

گفتنی است: حبیب‌الله سهرابی به مدت 4 سال در شهرستان بستک خدمت نمود که اکنون به عنوان فرمانده جدید سپاه بندرلنگه معرفی شده است.

انتهای پیام/88006/ر20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول