اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رخداد عظیم فرهنگی -51

فرشادفر: همایش ملی جایگاه کرمانشاه در دفاع مقدس برگزار می‌شود

رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه از برگزاری همایش ملی جایگاه استان کرمانشاه در دفاع مقدس در اردیبهشت ماه سال آینده در کرمانشاه خبر داد.

فرشادفر: همایش ملی جایگاه کرمانشاه در دفاع مقدس برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه محسن فرشاد‌فر پیش از ظهر امروز در نشست خبری کمیته علمی کنگره سرداران، امیران، فرماندهان و 9800 شهید استان کرمانشاه اظهار داشت: کنگره علمی با موضوع شهادت و ایثارگری‌های شهیدان هشت سال دفاع مقدس در سال 1390 در کرمانشاه راه‌اندازی شد.

وی افزود: این کنگره با هماهنگی مدیران ارشد سازمان‌ها، فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه و استانداری تشکیل شد و هسته اولیه کنگره را پانزده کمیته تخصصی پشتیبانی می‌کند.

فرشادفر برنامه کلی کمیته علمی کنگره شهدا را تشویق و حمایت از پایان‌نامه‌های ارشد و دکترا مرتبط با دفاع مقدس و جمع‌آوری مقالات علمی، طرح‌های پژوهشی و پایان‌نامه‌های انجام شده مرتبط با دفاع مقدس دانست.

این مسئول از برگزاری همایش ملی جایگاه استان کرمانشاه در دفاع مقدس در اردیبهشت ماه سال آینده به‌مدت دو روز در کرمانشاه خبر داد و گفت: این همایش در پنج محور برگزار خواهد شد و کار ارسال فراخوان این همایش به دانشگاه‌های سراسر کشور آغاز شده است.

وی تصریح کرد: نقش دستاوردهای فنی‌مهندسی، ابتکار و نوآوری در دفاع مقدس، نقش نیروهای مردمی و عشایر در دفاع مقدس در بررسی کمیته علمی کنگره شهدا جایگاه والایی دارد.

مدیر مسئول کمیته علمی پژوهشی کنگره شهدا برگزاری کارگاه‌های آموزشی با رویکرد ارزش‌های دفاع مقدس، ایثار و شهادت برای اساتید را مهم‌ترین فعالیت کمیته علمی دانست.

وی خاطرنشان کرد: بازدید اساتید از مناطق عملیاتی استان کرمانشاه در قالب فعالیت فرهنگی کمیته علمی کنگره شهدا خواهد بود.

فرشاد‌فر بررسی ابعاد عملیات مرصاد، نابودی منافقین و برگزاری همایش جایگاه استراتژیک استان کرمانشاه در دفاع مقدس را وظیفه خطیر کمیته علمی کنگره خواند.

انتهای پیام/2700/ی30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول