اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد

ضرورت خدمت‌رسانی بهینه به اقوام و مذاهب مختلف

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی بر لزوم خدمت‌رسانی بهینه به اقوام و مذاهب مختلف تأکید کرد.

ضرورت خدمت‌رسانی بهینه به اقوام و مذاهب مختلف

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد عصر امروز در آیین عزاداری در جمع قوم لر در برازجان، اظهار داشت: تلاش برای گسترش فرهنگ اصیل اسلامی در جامعه اهمیت زیادی دارد.

نماینده مردم دشتستان درمجلس شورای اسلامی با تسلیت ایام عزای امام حسین (ع) و یارانش ابراز داشت: هر مکانی که مراسم اهل بیت (ع) در آن برگزار شود مقدس است و تقدس مکان و خاک بر اثر مراسمی است که در آن برپا شده است.

موسوی‌نژاد افزود: تمام افرادی که برای احیای ارزش‌های دینی در مجالس مذهبی تلاش می‌کنند مورد توجه ویژه ائمه (ع) و خداوند متعال قرار دارند و باید در این مسیر اهتمام ورزیم.

وی با قدردانی از فعالیت‌های مذهبی و دینی اقوام لر در شهرستان دشتستان خاطرنشان کرد: اقوام مختلفی از جمله ترک، عرب و لر در شهرستان دشتستان زندگی می‌کنند که مهمانان ارزشمند و عزیزی برای ما محسوب می‌شوند.

عضو فراکسیون روحانیون مجلس شورای اسلامی اذعان کرد: لرها اصالتا افرادی باصفا، صادق و صمیمی هستند و همواره در برخوردهای مختلف با آنها به این مهم پی برده‌ایم و همنشینی با آنها را برای خود افتخاری می‌دانیم.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی بر لزوم خدمت‌رسانی بهینه به اقوام و مذاهب مختلف در دشتستان تاکید کرد و گفت: همواره برای احقاق حقوق و رسیدگی به مطالبات مردم در لباس، قومیت و مذاهب مختلف کشور کوشش خواهیم کرد و نگاه نژادپرستانه و تبعیض آمیز که نگاهی استکباری و صهیونیستی است را نداریم.

موسوی‌نژاد با تاکید بر حفظ وحدت برای پیشرفت و رسیدن به جایگاه مطلوب افزود: مردم باید از هرگونه دودستگی و اختلاف پرهیز کنند و با تلاش، امید و اخوت به پیشبرد امور و توسعه و تعالی شهرستان کمک کنند.

این مسئول اضافه کرد: از اقوام مختلف که در شهرستان حضور دارند و در توسعه مراسم مذهبی و برپایی مجالس اهل بیت (ع) تلاش می‌کنند قدردانی و حمایت می‌کنیم.

در ادامه این مراسم، نماینده مردم دشتستان به گفت و گو با حاضرین و رسیدگی به مطالبات آنها پرداخته و در عزاداری شرکت کرد.

انتهای پیام/2452/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول