اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل:

کسب سکوهای قهرمانی برنامه‌ریزی منظم و علمی می‌خواهد

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: رسیدن به سکوهای قهرمانی برنامه‌ریزی منسجم، منظم و علمی می‌خواهد که نباید از آن غفلت کرد.

کسب سکوهای قهرمانی برنامه‌ریزی منظم و علمی می‌خواهد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، احد پازاج عصر امروز در نشست ستاد ساماندهی بازی‌های آسیایی و مسئولان هیئت‌های ورزشی شمشیربازی، ووشو و کشتی اظهار داشت: تجلیل از قهرمانان انگیزه ورزشکاران جوان را برای کسب مدال و عنوان قهرمانی در مسابقات آسیایی را بالا می‌برد.

وی افزود: برای حمایت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری از 11 هیئت ورزشی پرمدال و قهرمانان این هیئت‌ها آمادگی کامل داریم و در این خصوص کارشناسان اداره کل برنامه‌ریزی مناسبی انجام داده‌اند.

پازاج تصریح کرد: با توجه به نتایج ورزشکاران استان در مسابقات قهرمانی کشور در رشته‌های ووشو، شمشیربازی و کشتی، انتظار داریم قهرمانان استان در قالب تیم‌های ملی در بازی‌های آسیایی صاحب مدال شوند.

این مسئول خاطر نشان کرد: بازدید از هیئت‌ها، حضور مداوم در تمرینات اختصاصی ورزشکاران ملی‌پوش، تجلیل از آنها و نیز فراهم کردن امکانات و تجهیزات لازم برای این ورزشکاران از جمله اقدامات لازم برای ترغیب و ایجاد انگیزه در قهرمانان برای حضور موفق در بازی‌های آسیایی 2014 اینچوان کره جنوبی است.

وی اضافه کرد: گزارش‌های مربیان و دست‌اندرکاران هیئت‌های ورزشی شمشیربازی، ووشو و کشتی از نحوه برگزاری تمرینات و پوشش ورزشکاران مثبت است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل ورزش و جوانان استان بیان کرد: برآوردهای اولیه برای تأمین هزینه‌های لازم در جهت آماده‌سازی قهرمانان استان توسط هیئت‌های ورزشی انجام شود تا اداره کل با توجه به منابع محدود و با دقت کافی اعتبارات لازم را تخصیص دهد.

پازاج یادآور شد: رسیدن به مدال و سکو در عرصه ورزش قهرمانی برنامه‌ریزی منسجم و علمی می‌طلبد که کارشناسان، اداره کل ورزش و جوانان، مدیریت و مربیان هیئت‌های ورزشی در این برنامه‌ریزی و اجرایی شدن آن نقش اساسی و محوری دارند.

در این جلسه هادی صباغی رئیس هیئت شمشیربازی، هوشنگ افشار رئیس هیئت ووشو و سید علی گرمرودی رئیس هیئت کشتی استان در مورد عملکرد، برنامه‌ها، نحوه شناسایی قهرمانان مستعد شهرستان‌ها و نیز تمرینات مداوم و منظم ملی‌پوشان گزارشی ارائه کرده و مشکلات و موانع پیش رو را مطرح کردند.

انتهای پیام/62003/ش30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول