اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آذرماه امسال

مسابقات رالی قهرمانی کشور در شاهرود برگزار می‎شود

نایب رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیل‎رانی استان سمنان اعلام کرد: مسابقات اتومبیل‎رانی قهرمانی کشور در روزهای پنجم تا هشتم آذر در محدوده شهرستان‎های شاهرود و میامی برگزار می‎شود.

مسابقات رالی قهرمانی کشور در شاهرود برگزار می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از هیئت موتورسواری و اتومبیل‎رانی استان سمنان، هادی زحمتی امروز ضمن پوزش از علاقه‎مندان و اصحاب رسانه به علت تعویق چندباره این مسابقه گفت: در استان خوشبختانه خبرنگاران فعال و پویایی در عرصه خبری فعالیت دارند و خبر برگزاری این مسابقات را قبلاً اعلام کرده بودند.

وی تصریح کرد: ناهماهنگی از طرف وزارت ورزش و جوانان در برپایی مجمع انتخاباتی فدراسیون موتورسواری و اتومبیل‎رانی و هم‎زمانی آن با تاریخ قبلی این مسابقه در هفته تربیت بدنی باعث تعویق این مسابقه شد؛ هر چند که خود مجمع انتخاباتی نیز به تعویق افتاد.

وی در ادامه افزود: امیدواریم این بار مسابقات در موعد مقرر برگزار شود؛ چرا که هم علاقه‎مندان و هم اصحاب رسانه مدت‎هاست منتظر برگزاری این مسابقه هستند.

نایب رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیل‎رانی استان سمنان افزود: علاوه بر این، تعویق ناخواسته این مسابقات هر باره این هیئت را در هماهنگی دستگاه‎های ذی‎ربط دچار مشکل کرده است.

این مسابقات قرار است با حضور 22 خودرو در رده حرفه‎ای برگزار شود.

انتهای پیام/2249/ی/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول