اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پسرفت فنی مربیان اصفهانی فوتسال؛

از قهرمانی در آسیا تا مسئولیت‌هایی در تیم‌های غیر حرفه‌ای

علیرضا افضل و حسین افضلی در شرایط مسئولیت فنی تیم‌های نیک اندیش و زمزم را برعهده گرفته‌اند که هر دو سابقه قهرمانی در باشگاه‌های آسیا را دارند و وضعیت فعلی را باید پسرفت هر دو مربی عنوان کرد.

از قهرمانی در آسیا تا مسئولیت‌هایی در تیم‌های غیر حرفه‌ای

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، پس از اینکه تیم‌فولاد ماهان منحل شد، حسین افضلی که سابقه هدایت تیم ماهان را داشت، بدون تیم ماند و طی دو فصل گذشته نیز رقابت‌های لیگ برتر را از دور تماشا می کرد.

در روزهای اخیر و پس از برکناری مهدی محمدی از سرمربیگری تیم زمزم، حسین افضلی با قبول هدایت این تیم یک بار دیگر به عرصه مربیگری در لیگ برتر فوتسال بازگشت.

از طرفی  پیش از آغاز فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتسال، مدیران باشگاه گیتی‌پسند افضل را از سرمربیگری این تیم کنار گذاشتند تا این مربی نیز همانند حسین افضلی بدون تیم شود تا اینکه وی مدیریت فنی تیم دسته یکی نیک‌اندیش را برعهده گرفت.

این در حالی است که حسین افضلی چند سال قبل با تیم ماهان به عنوان قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا دست پیدا کرد و سال گذشته نیز علیرضا افضل توانست یک بار دیگر قهرمانی این مسابقات را برای ورزش اصفهان به ارمغان آورد اما نتیجه این دو قهرمانی بی‌کار ماندن این دو مربی اصفهانی بود.

مدیر فنی شدن یک تیم دسته یکی و برعهده گرفتن هدایت تیم متوسط و رو به ضعیف زمزم به هیچ عنوان شایسته دو مربی اصفهانی نیست اما با توجه به وضعیت بدون تیم ماندن این دو مربی ناچار به قبول این مسئولیت‌ها شده‌اند که از جریان حرفه‌ای‌گری دور نشوند.

افضل و افضلی در شرایطی ناچار به پذیرش مسئولیت‌هایی کمتر از شأن حرفه‌ای خود شده‌اند که هدایت تیم گیتی‌پسند اصفهان را یک مربی غیر بومی بر عهده دارد و مهدی محمدی نیز به عنوان یک مربی بومی هنوز لیگ به نیم فصل نرسیده از پستش اخراج شده است.

عدم حضور مربیان اصفهانی در کورس مربیان برتر فوتسال که از تیمی به تیم دیگر منتقل می‌شوند، مساله مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد مشخص شود که ایراد از دانش فنی این مربیان است یا اینکه مسائل دیگری در این میان دخیل هستند.

شرایطی که افضل و افضلی سابقه قهرمانی در آسیا را با تیم‌های فوتسال گیتی‌پسند و ماهان دارند، وضعیت فعلی دو مربی را باید نمونه کاملی از پسرفت مربیان اصفهانی قلمداد کرد که در صورت ادامه‌دار شدن، ضرر زیادی را متوجه فوتسال اصفهان خواهد کرد.

انتهای پیام/63006/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول