اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تربیت بدنی دانشگاه واحد اسلامشهر:

قهرمانی دانشجویان واحد اسلامشهر در مسابقات تنیس منطقه 8 دانشگاه آزاد اسلامی

مقام قهرمانی مسابقات قهرمانی تنیس روی میز دانشجویان منطقه 8 دانشگاه آزاد اسلامی به دانشجویان اسلامشهری رسید.

قهرمانی دانشجویان واحد اسلامشهر در مسابقات تنیس منطقه 8 دانشگاه آزاد اسلامی

طاهر ویسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر اظهار داشت: دانشجویان واحد اسلامشهر در مسابقات تنیس دانشجویان منطقه 8 دانشگاه آزاد با پیروزی بر دیگر حریفان خود، عنوان قهرمانی این مسابقات را در دو بخش تیمی و انفرادی به نام خود ثبت کردند.

ویسی افزود: تیم واحد اسلامشهر با حضور در مسابقات تنیس روی میز دانشجویان برادر منطقه 8 دانشگاه آزاد اسلامی که با شرکت 14 تیم از واحدهای منطقه 8، در آبان ماه سال جاری به میزبانی واحد شهر قدس برگزار شد، در هر دو بخش تیمی و انفرادی، عنوان قهرمانی را به دست آوردند.

وی بیان داشت: در این مسابقات علیرضا امرا، حامد نادری و احمدرضا عبادی‌پور از دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر مقام‌های اول تا سوم بخش انفرادی این دوره از رقابت‌ها را به خود اختصاص دادند.

رئیس اداره تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر تاکید کرد: در این دوره از رقابت‌ها کلیه اعضای تیم‌ها در رقابت‌ها شرکت کرده و با یکدیگر به رقابت پرداختند که این امر برای اولین بار در این مسابقات اتفاق افتاد.

قابل ذکر است که اعضای تیم تنیس روی میز برادران واحد اسلامشهر متشکل از محمدعلی عباسی، مرتضی نونهال، علیرضا امرا، حامد نادری و احمدرضا عبادی پور بوده و شهرام خانزاده مربیگری و طاهر ویسی سرپرستی اعضای تیم تنیس روی میز واحد اسلامشهر را در این دوره از رقابت‌ها برعهده داشتند.

انتهای پیام /2302/ق20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول