اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام شجونی:

‌آمریکا شریک خوبی نیست/فتنه‌گران میلیاردها تومان به مملکت خسارت زدند

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی‌ با بیان اینکه امیدواریم خداوند شرارت فتنه را به گریبان فتنه‌گران برگرداند، گفت: آرای باطله که در سطل آشغال بودند از آرای کروبی بیشتر بود، آنگاه آنها با راه‌اندازی فتنه میلیاردها تومان به مملکت خسارت زدند.

‌آمریکا شریک خوبی نیست/فتنه‌گران میلیاردها تومان به مملکت خسارت زدند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام جعفر شجونی عصر امروز در آیین بزرگداشت ارتحال حبیب‌الله عسگراولادی در محل مسجد جامع کرمان اظهار داشت: اگر من را قطعه‌قطعه کنند در فکر گرانی و تحریم نیستم، زیرا ما جنگ را پشت سر گذاشتیم و شهدای بسیاری را تقدیم انقلاب اسلامی کردیم.

انقلاب را با چنگ و دندان حفظ می‌کنیم

وی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس راننده تانک بودم و می‌فهمم، شهید به چه معنا است، افزود: ملت ایران موقعیت‌های بسیار بدی را تحمل کردند و باز هم تحمل می‌کنند.

شجونی گفت: خارجی‌ها ما را وادار به بی‌صبری می‌کنند، اما ما باید استقامت کنیم و انقلاب را با چنگ و دندان باید نگه داریم و سختی‌ها را تحمل کنیم.

وی با اشاره به سفرهایش به کشورهایی مانند لیبی و مصر گفت: بی‌رهبری پدر مردم مسلمان را درآورده و خداوند سایه رهبری را بر سر ما حفظ کند.

اگر قدرت داشته باشم، مذاکرات را قطع می‌کنم

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی عنوان کرد: اگر قدرت داشته باشم، مذاکرات را قطع می‌کنم، زیرا مذاکره می‌کنند برای مذاکره و زمانی که دوربین گذاشته‌اید مذاکره یعنی چه؟

شجونی افزود: آنها نمی‌توانند، عظمت ایران و رهبری را ببینند و با توجه به اینکه رهبری فتوا داده است که سلاح کشتار دسته‌جمعی حرام است چه دلیلی برای مذاکره وجود دارد.

وی تصریح کرد: ما که آمریکا نیستیم که ناکازاکی و هیروشیما درست کنیم، ما ایران مسلمان و اهل نماز و روزه هستیم و فتوا و رهبر داریم.

شجونی بر اقتصاد مقاومتی تاکید و بیان کرد: ما زیر بار زور نباید برویم و من 24 بار برای امام راحل به زندان رفتم و خوشحالم که شاه فرار کرد و امام آمد.

وی اظهار داشت: رضا شاه 24 هزار نفر از افراد سیاسی و 5 هزار نفر را هم برای کشف حجاب کشت.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی نسبت به خطرات شبکه‌های ماهواره‌ای و جنگ نرم دشمن هشدار داد و بیان داشت: پیروی از علما باید مدنظر همگان قرار گیرد.

شجونی اذعان داشت: ما برای گرانی کاغذ، نفت و ... اصل نظام جمهوری اسلامی را رها نمی‌کنیم.

شجونی عنوان کرد: آمریکا در وال‌استریت گرفتار شده است و حالا ما به این آمریکای بدبخت بگوییم که می‌خواهیم با تو ارتباط برقرار کنیم.

وی ابراز داشت: مقام معظم رهبری فرمودند «آنهایی که دم از رابطه با آمریکا می‌زنند یا از الفبای سیاست خبر ندارند و یا خائن به انقلاب اسلامی هستند.

آمریکا به مفت‌خوری عادت دارد

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی تصریح کرد: امام خمینی (ره) 35 سال قبل بحث لانه جاسوسی آمریکا را مطرح کرد و اروپایی‌ها به تازگی فهمیده‌اند که آمریکایی‌ها جاسوس هستند.

شجونی بیان داشت: آمریکا شریک خوبی نیست، زیرا آنها به مفت‌خوری عادت کرده‌اند.

وی با اشاره به صحبت‌های ناشایستی که در مورد مرحوم حبیب‌الله عسگراولادی مطرح می‌شد، گفت: این مبارز انقلابی و یار صدیق امام و رهبری از آب پاک‌تر بود.

شجونی با بیان اینکه امیدواریم خداوند شرارت فتنه را به گریبان فتنه‌گران برگرداند، افزود: آرای باطله که در سطل آشغال بودند از آرای کروبی بیشتر بود، آنگاه آنها با راه‌اندازی فتنه میلیاردها تومان به مملکت خسارت زدند.

به گزارش فارس، آیین بزرگداشت ارتحال حبیب‌الله عسگراولادی در محل مسجد جامع کرمان با تلاوت قرآن، مداحی و سخنرانی همراه بود.

انتهای پیام/80019/ش40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول