اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گرگان:

عسگر‌اولادی 2 مدال افتخار از امام و رهبری دریافت کرد

فرماندار گرگان با بیان اینکه زنده یاد حبیب‌الله عسگر‌اولادی در دوران حیات خویش در مسیر ولایت و رهبری بود، گفت: ایشان دو مدال افتخار از سوی امام و مقام معظم رهبری دریافت کرد.

عسگر‌اولادی 2 مدال افتخار از امام و رهبری دریافت کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حیدرعلی احمدی عصر امروز در مراسم هفتمین روز درگذشت حبیب‌الله عسگر اولادی در گرگان اظهار داشت: عسکر اولادی مدال افتخار امانتداری و خدمت به مردم را از امام راحل و مدال افتخار مجاهد صادق را از سوی مقام معظم رهبری دریافت کرد.

وی با بیان اینکه عسگراولادی مصداق بارز «الشداء علی‎الکفار بود»، تصریح کرد: از ویژگی‎های برجسته یار دیرین امام و رهبری در برخورداری از تقوا، ولایتمداری، تواضع و انصاف بوده است.

فرماندار گرگان خاطرنشان کرد: عسگراولادی در حقیقت عصاره‎ای از مبارزین قبل از انقلاب تا پیروزی و بعد از آن بود که همواره دلداده و شیفته خاندان عصمت و طهارت (ع) بود.

احمدی با بیان اینکه عسگراولادی در محرومیت‎زدایی قشر محروم و مستضعف نقش اساسی داشته است، خاطرنشان کرد: ایشان در کمیته امداد که یادگار حضرت امام (ره) بود همواره سعی داشت تا به محرومان کمک کند و دست نوازش بر سر آنها بکشد.

وی گفت: عسگراولادی در حوزه‎های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اجتماعی فعال بود و در این راستا بهترین خدمت را به مردم کرد.

حبیب‌الله عسگر‌اولادی از مبارزان انقلاب اسلامی و دبیر کل جبهه پیروان خط امام 14 آبان ماه امسال و همزمان با نخستین روز ماه محرم‌ در سن 82 سالگی درگذشت.

انتهای پیام/83001/ل20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول