اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله واعظ طبسی:

مرحوم عسگراولادی شخصیتی با ایمان، بصیرت و از مبارزان پیشتاز بود

نماینده ولی فقیه و تولیت آستان قدس رضوی در پیامی به مناسبت درگذشت مرحوم عسگراولادی گفت: ایشان شخصیتی با ایمان و بصیرت، اخلاص و صداقت و از مبارزان پیشتاز، مقاوم و خستگی‌ناپذیر دوران انقلاب اسلامی بود.

مرحوم عسگراولادی شخصیتی با ایمان، بصیرت و از مبارزان پیشتاز بود

به گزارش خبرنگار فارس از مشهد، در پیام تسلیت نماینده ولی فقیه و تولیت آستان قدس رضوی به مناسبت درگذشت مرحوم عسگراولادی آمده است: درگذشت جناب آقای حاج حبیب‌الله عسگراولادی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام موجب تأثر و تأسف عمیق گردید.

شخصیتی که با ایمان و بصیرت، اخلاص و صداقت از مبارزان پیشتاز، مقاوم و خستگی‌ناپذیر دوران انقلاب اسلامی بود و پیوسته در مسیر اهداف عالیه اسلام ناب محمدی (ص)، امام راحل قدس سره و رهبر معظم انقلاب اسلامی مدّظله العالی گام بر می‌داشت و سالیان طولانی، اسارت، زندان و شکنجه را با نهایت اطمینان و آرامش تحمل نمود. رحمت و درود الهی بر روان او باد.

در جوار مرقد مطهر حضرت رضا علیه آلاف التحیة و الثناء برای آن فقید سعید علو درجات و برای بازماندگان ارجمندشان صبر جمیل و اجر جزیل از پیشگاه خداوند متعال مسئلت می‌کنم.

انتهای پیام/2202/ذ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول