اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حبیب خدا ـ 5

حبیبی: تدین مهمترین ویژگی عسگراولادی بود

دبیر کل حزب موتلفه در ارتباط با ویژگی‌های بارز مرحوم عسگراولادی گفت: مهمترین ویژگی مرحوم عسگراولادی تدین او بود.

حبیبی: تدین مهمترین ویژگی عسگراولادی بود

محمدنبی حبیبی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران با اشاره به ویژگی‌های بارز شخصیتی حبیب‌الله عسگراولادی اظهار داشت: مهمترین ویژگی مرحوم عسگراولادی تدین او بود. همه رفتارهای ایشان در چارچوب دین بود.

دبیر کل حزب موتلفه گفت: خیلی‌ها که وارد سیاست می‌شوند زمانی که سیاست با دین تعارض پیدا کند طرف سیاست را می‌گیرند ولی مرحوم عسگراولادی در هر موردی جانب دین را رعایت می‌کردند و فقط با ملاک دین حرکت می‌کرد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در همین چارچوب یک مدیر بسیار قوی و مجاهد نستوه بود و همه خلقیات یک مسلمان را در رفتارها رعایت می‌کرد.

حبیبی با تاکید بر اینکه مرحوم عسگراولادی به‌عنوان سمبل تدین در ذهن‌ها تلقی می‌شد، عنوان کرد: به دنبال این تدین اخلاص ایشان هم مثال‌زدنی بود و در کسب رضایت غیر خداوند تلاشی نمی‌کرد و آنچه که برایش مهم بود این بود که در هر کاری که می‌خواهد انجام دهد رضایت خداوند وارد است یا خیر و اگر قرار نمی‌گرفت از ایشان فعلی صادر نمی‌شد.

دبیر کل حزب موتلفه مرحوم عسگراولادی را یکی از مدیران برجسته سیاسی دانست و گفت: این بعد شخصیت ایشان کمی مغفول مانده است.

وی در ادامه تاکید کرد: مرحوم عسگراولادی چارچوب مشخصی برای اعمال مدیریت داشتند و یک سری امهاتی به‌عنوان چارچوب در ذهنشان بود و آدم می‌توانست مدیریت ایشان را تفسیر بکند و چارچوب ایشان فقط در قالب مواضع دینی خلاصه می‌شد.

حبیبی در بخش پایانی این گفت‌وگو با اشاره به اینکه وقتی عالمی از دنیا می‌رود عنوان می‌شود ثلمه‌ای وارد شده است، تصریح کرد: با درگذشت مرحوم عسگراولادی نیز ثلمه‌ای وارد شده است و معتقدم ضایعه‌ای که اتفاق افتاده جبران‌ناپذیر است و در جهان اسلام افرادی مانند ایشان خیلی خیلی کم است.

انتهای پیام/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول