اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس صنعت و معدن کهگیلویه و بویراحمد:

بازار کهگیلویه و بویراحمد یکی از مظلوم‌ترین بازارهای کشور است

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برخی مشکلات بازار در این استان، گفت: بازار کهگیلویه و بویراحمد یکی از مظلوم‌ترین بازارهای کشور است.

بازار کهگیلویه و بویراحمد یکی از مظلوم‌ترین بازارهای کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، ظهر امروز و با حضور نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، رئیس اتاق اصناف شهرستان بویراحمد، اتحادیه‌ها و بازاریان شهر یاسوج نشست مشترکی در راستای تسهیل امور بازار برگزار شد.

داریوش دیودیده، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد در این نشست با بیان این‌که بازار کهگیلویه و بویراحمد یکی از مظلوم‌ترین بازارهای کشور است افزود: تمامی تلاش‌های مجموعه صنعت، معدن و تجارت متوجه بازار و فعالان اقتصادی و تولیدی خواهد بود.

وی افزود: خوشبختانه قانون جدید نظام صنفی توجه ویژه به اصناف و فعالان اقتصادی دارد و به نفع بازار تقویت شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: بخش عمده‌ای از کالا از خارج از استان و با صرف هزینه و وقت زیاد و افزون بر آن کرایه حمل و نقل وارد استان می‌شود و با این وجود شرایط قیمت آن پایین‌تر از استان‌های دیگر است که این خود جای مسرت و تقدیر دارد.

دیودیده در گفتارش اذعان داشت: نهادهای دولتی باید به کمک بازار آیند و در مواردی همچون دریافت عوارض و مالیات نگاه‌های حداکثری جهت اخذ این مالیات‌ها وجود نداشته باشد تا از این طریق زمینه فعالیت و باروری بازار استان در جهت خدمت به مردم به خوبی فراهم آید.

وی با بیان این‌که مجمع نمایندگان استان دیدی وسیع و اشرافی کامل بر شرایط بازار استان دارد، افزود: امید است با این حسن توجه و با همکاری دستگاه‌های مختلف دخیل در امورات بازار فصلی جدیدی برای فعالان و کسبه و اصناف استان فراهم آید.

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست نفت و مالیات را دو رکن اساسی در تأمین منابع مالی دولت دانست.

غلام‌محمد زارعی افزود: بازاریان به عنوان بخش اعظمی از بدنه جامعه ما در این شرایط خاص کشور نقشی مهم و بی‌بدیل ایفا می‌کنند.

زارعی پیگیری و حل مشکلات بازار و بازاریان را یکی از رسالت‌های اصلی خود عنوان کرد و گفت: مشکلات اصناف استان را چه در سطح کلان در حوزه‌های وزارتی و در استان با تشکیل کارگروهی تخصصی به جد پیگیری خواهد کرد.

انتهای پیام/82009/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول